تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820501291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده نیروی زمینی ارتش:85 تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش در سطح کشور خبرداد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فرمانده نیروی زمینی ارتش:85 تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش در سطح کشور خبرداد
فرمانده نیروی زمینی ارتش از وجود 85 تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش در سطح کشور خبرداد و گفت: دست‌ اندرکاران تعاونی مسکن سیمرغ برای تکمیل این طرح همت کرده‌اند.
 به گزارش نامه نیوز، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم کلنگ‌زنی طرح مسکونی 484واحد سیمرغ کرمانشاه اظهار داشت: در نگاه انسان محور باید نیروی انسانی شاداب، با طراوت و دارای انگیزه لازم برای کار داشته باشد باشد که بر این اساس فرماندهان برای ایجاد این بستر تلاش می‌کنند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بحث معیشت کارکنان همواره مورد توجه فرماندهان نظامی قرار داشته است، بیان کرد: مسکن بخش اصلی معیشت کارکنان را تشکیل می‌دهد که اثرات تامین این بخش از زندگی کارکنان در ایجاد انگیزه‌های لازم در آنها تاثیرگذار است.
 
امیر پوردستان از وجود 85 تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش در سطح کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: دست‌ اندرکاران تعاونی مسکن سیمرغ برای تکمیل این طرح همت کرده و اعضای تعاونی نیز با تامین سهم آورده خود این مجموعه را برای بهره‌برداری پشتیبانی کنند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حمایت این نیرو از طرح مسکن سیمرغ برای بهره‌برداری در مدت تعیین شده، بیان کرد: ان‌شاءالله این طرح مشمول عنایت اباعبدالله(ع) قرار بگیرد.


منبع: تسنیم


۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن