تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820190600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه های اجتماعی باید محدود شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زنجان - ایرنا - رئیس بسیج رسانه کشور گفت: اعتیاد به اینترنت نگران کننده است چرا که محتوای برنامه های آن مبتذل می باشد و شبکه های اجتماعی باید محدود و فیلتر شود.
مسعود بصیری روز پنجشنبه در همایش استانی چالش های فضای مجازی در تعلیم و تربیت افزود: در کشورهای اروپایی از جمله آمریکا دانش آموزان اجازه ورود به شبکه های اجتماعی را ندارند و اما ورود به این شبکه ها در کشور ما آزاد است.
وی تاکید کرد: 70 درصد از دانش آموزانی که در شبکه های اجتماعی حضور دارند با افت شدید تحصیلی مواجه شده اند و پایداری درسی ندارند.
رئیس بسیج رسانه کشور گفت: با تاثیر منفی شبکه های اجتماعی به لحاظ تربیتی و تحصیلی برای دانش آموزان باید این شبکه ها محدود شود.
بصیری با بیان اینکه 160 کانال ماهواره ای رایگان وجود دارد، اظهارکرد: همه این شبکه ها به زبان فارسی است و هدفی جز لطمه زدن به اعتقادات و دین اسلام در بین مسلمانان ندارند.
وی افزود: دانش آموزانی که به اینترنت یا ماهواره دسترسی پیدا کرده اند از منزل بوده است چرا که بیشترین وقت آزاد فرزندان در خانه است.
رئیس بسیج رسانه کشور بر محدود کردن این شبکه های مبتذل در منازل نیز تاکید کرد و متذکر شد: تعلیم و تربیت و شبکه های مجازی دو مقوله کاملا متضاد است و این شبکه ها موجب بی ثمر شدن نتیجه تربیت و تعلیم می شود.
بصیری با اشاره ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
شبکه های اجتماعی باید محدود شوند






پنجشنبه ، ۲۳مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن