تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820547072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رصد جمع آوري پسماند خشک در منطقه 12


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۲۵ب.ظ)
رصد جمع آوري پسماند خشک در منطقه 12 موج - در راستاي اجراي طرح انضباط شهري در منطقه 12، سازمان مديريت پسماند ضمن دعوت از کليه فعالان بخش جمع‌آوري پسماند خشک صنعتي، هماهنگي‌هاي لازم را در خصوص شيوه جمع‌آوري پسماند خشک از مراکز صنعتي واقع در منطقه به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان مديريت پسماند، طي نشستي که کارشناسان سازمان مديريت پسماند با فعالان جمع‌آوري پسماند خشک صنعتي داشتند، ضمن استماع گزارش‌هاي ارائه شده توسط ايشان و مشکلات موجود در اين حوزه کاري مقرر شد، کليه شاغلين در اين حوزه علاوه بر ارائه ريز فعاليت‌ها، حجم و مقدار پسماند جمع‌آوري شده مطابق رسيدهاي دريافتي از باسکول منطقه، در پايان هر فصل نسبت به تمديد مجوز فعاليت 3 ماهه خود از طريق اين سازمان اقدام نمايند.
سازمان مديريت پسماند نسبت به رفع مشکلات موجود در اين بخش به‌صورت کلي يا جزئي اقدام نموده و جمع کنندگان پسماند خشک صنعتي نيز ملزم به رعايت کليه ضوابط بهداشتي و ايمني در طول فعاليت خود باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن