تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820166236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارک لازم جهت بررسي حلال بودن فرآورده هاي توليدي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۲ب.ظ)
مدارک لازم جهت بررسي حلال بودن فرآورده هاي توليدي موج - بهروز جنت درخصوص اسناد و مدارک لازم جهت بررسي حلال بودن فرآورده هاي توليدي، وارداتي و ماده اوليه توضيحاتي ارائه نمود.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس مرکز تحقيقات حلال سازمان غذا و دارو درخواست کتبي جهت دريافت گواهي حلال در سربرگ شرکت با مهر و امضاي مديرعامل و مسوول فني با ذکر نشاني و تلفن واحد توليدي را درخصوص فرآورده‌هاي توليدي لازم دانست.
از ديگر مواردي که وي به عنوان اسناد و مدارک ضروري بدان‌ها اشاره نمود مي‌توان از پروانه ساخت و در مورد اجزاي متشکله داخل پروانه (در صورت توليد داخل) پروانه ساخت ماده مذکور و (در صورت وارداتي بودن) مجوز ورود ماده مذکور و تصويرگواهي حلال صادره از مراکز اسلامي (در صورت وجود) نام برد.
جنت با بيان اينکه نيازي به ارسال نمونه براي فرآورده‌هاي توليدي وجود ندارد تصريح کرد: درخصوص کليه فرآورده‌هايي که در ترکيبات آن‌ها انواع گوشت (مرغ- بوقلمون- بلدرچين و گوشت قرمز) استفاده شده است براي توليد داخل، پروانه کشتارگاه و براي واردات، مجوز ورود لازم است.

اين مقام مسوول در سازمان غذا و دارو، در ادامه سخنانش درخصوص اسناد و مدارک لازم جهت بررسي حليت فرآورده‌ها و ماده اوليه وارداتي نيز، به درخواست کتبي جهت دريافت گواهي حلال در سربرگ شرکت با مهر و امضاي مديرعامل و مسوول فني با ذکر نشاني و تلفن شرکت و همچنين اجزاي متشکله و فرمول محصول همراه با منشاء هريک (حيواني – گياهي – معدني – آزمايشگاهي) در سربرگ کارخانه توليد کننده با مهر و امضاي مدير عامل شرکت توليدي تاکيد نمود.
ضرورت ذکر گونه و منشاء بافت بکار رفته و روش فرآوري در خصوص اجزاء با منشاء حيواني، تصوير گواهي حلال صادره از مراکز اسلامي (در صورت وجود) و 6 بسته نمونه از فرآورده و در خصوص ماده اوليه 6 بسته 30 گرمي (با برچسب مشخصات شامل نام فرآورده، سري ساخت، تاريخ توليد و انقضا) موارد ديگر مورد نظر رئيس مرکز تحقيقات حلال سازمان غذا و دارو جهت بررسي حليت فرآورده‌ها و ماده اوليه وارداتي هست.
وي اضافه کرد: درخصوص ترکيبات موجودات دريايي در فرمولاسيون فرآورده لازم است مستندات گونه دقيق علمي جاندار دريايي ضميمه شود.
جنت در حوزه محصولات حلال در پايان افزود: در صورت درخواست شرکت مبني بر ارسال نمونه به آزمايشگاه همکار لازم است فرم تعهدنامه (پيوست) در سربرگ شرکت با مهر و امضا مدير عامل و مسوول فني شرکت ضميمه مدارک شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن