تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821132005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماموریت کمیسیون ویژه برجام تنها ارائه گزارش به صحن بود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ماموریت کمیسیون ویژه برجام تنها ارائه گزارش به صحن بود
رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: ماموریت کمیسیون ویژه بررسی برجام تنها ارائه گزارش به صحن علنی مجلس بود و هم اکنون کل این کمیسیون پایان یافته است.
آفتاب : کاظم جلالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که طرح اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی ایران برای اجرای برجام در کمیسیون ویژه برجام بررسی نشد، اظهار داشت: تصور شما این است که کمیسیون برجام وجود دارد در حالی که کمیسیون ویژه برجام پس از ارائه گزارش نهایی به صحن دیگر وجود خارجی ندارد.

وی اضافه کرد: پس از قرائت گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام، علی لاریجانی رییس مجلس از اعضای آن تشکر کرد و عمر کمیسیون برجام تمام شد.

رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: کمیسیون ویژه بررسی برجام همان طور که از نامش پیداست برای ارائه گزارش در مورد برجام تشکیل شده و ماموریت دیگری ندارد . پس ما نمی توانستیم طرح اجرای برجام را به این کمیسیون ارجاع دهیم.

جلالی با تاکید بر این که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ابتدای بحث هسته ای موضوع را دنبال می کرده، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ابتدا در جریان این موضوع بوده و جلسات مختلفی را با تیم های مذاکره کننده گذاشته است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: اگر اعضای کمیسیون برجام علاقه مند هستند این کمیسیون باقی بماند باید طرح بدهند و این طرح در مجلس تصویب شود.

این خبر در حال تکمیل است...



تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن