تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820112727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقادهايي به گزارش کميسيون ويژه وجود دارد / توجه دولت به طرح اجراي برجام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۴ق.ظ)
صالحي: انتقادهايي به گزارش کميسيون ويژه وجود دارد / توجه دولت به طرح اجراي برجام موج-رئيس سازمان انرژي اتمي با بيان اين که دولت از طرح نمايندگان در زمينه برجام استقبال کرده است، گفت: دولت در پياده کردن برجام به توصيه‌هاي مجلس و نمايندگان توجه خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اکبر صالحي در ارزيابي طرح يک فوريتي اقدام متناسب و متقابل جمهوري اسلامي ايران در اجراي برجام افزود: در اين طرح،نمايندگان مجلس توصيه موکدي به دولت در پياده کردن برجام داشتند که به اعتقاد ما اين توصيه‌ها مفيد است.
رئيس سازمان انرژي اتمي گفت: بعد از طرح مجلس در زمينه برجام، الزامي براي اينکه دولت لايحه اي ارائه کند وجود ندارد.
صالحي اظهار داشت: پس از بررسي و تصويب جزييات طرح يک فوريتي اقدام متناسب و متقابل جمهوري اسلامي ايران در اجراي برجام بايد منتظر اظهار نظر شوراي نگهبان باشيم که با تأييد شوراي نگهبان، دولت توصيه‌هاي قوه قانون گذاري را عملي خواهد کرد.
وي ادامه داد: کميسيون ويژه برجام در تهيه گزارش نهايي زحمت زيادي کشيد که از تلاش نمايندگان عضو اين کميسيون تشکر مي‌کنم. به هر حال انتقادهايي در اين گزارش وجود دارد اما بر اين باوريم که هر کدام تلاش کردند وظيفه خود را خداپسندانه انجام دهد.
مجلس شوراي اسلامي روز گذشته (يکشنبه) کليات طرح يک فوريتي اقدام متناسب و متقابل دولت در اجراي داوطلبانه برجام را به تصويب رساند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن