تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820264289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور صالحي، نماينده ويژه سازمان ملل و رئيس شوراي پارالمپيک آسيا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۵ب.ظ)
مراسم بزرگداشت روز ملي پارالمپيک برگزار شد حضور صالحي، نماينده ويژه سازمان ملل و رئيس شوراي پارالمپيک آسيا موج - مراسم بزرگداشت روز ملي پارالمپيک با حضور چهره‌هاي مختلف برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مراسم بزرگداشت روز ملي پارالمپيک با شعار «توکل، توانمندي، اميد و شادابي در مسير پارالمپيک» صبح امروز (دوشنبه) در سالن 12 هزار نفري آزادي با حضور پرتعداد معلولين و کودکان استثنايي برگزار شد.
در اين مراسم ويلفرد لمکه مشاور ويژه دبيرکل سازمان ملل در بخش ورزش براي توسعه و صلح، طارق رئيس شوراي پارالمپيک آسيا، محمود خسروي‌وفا رئيس فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، شاهرخ شهنازي دبيرکل کميته ملي المپيک و علي‌اکبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي حضور داشتند.
لمکه در صحبت‌هاي کوتاهي گفت: من به نمايندگي از سازمان ملل متحد احترامات ويژه بان‌کي‌مون دبيرکل سازمان ملل را به شما ابلاغ مي‌کنم. من خوشحالم که اينجا و حامل 3 پيغام هستم. اول اينکه جشن گرفتن روز ملي پارالمپيک اتفاق جالبي است، خوشحالم که شما به همه افراد جامعه بويژه معلولين احترام مي‌گذاريد. دوم از همه کساني که با معلولين کار مي‌کنند تشکر مي‌کنم و در آخر تاکيد مي‌کنم که حمايت از کودکان معلول بسيار مهم است چون ما الگوهاي خوب و توانمندي در بين معلولين داريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن