تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820862415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن هاي علمي ورزشي بازوي توانمند آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۹ب.ظ)
انجمن هاي علمي ورزشي بازوي توانمند آموزش و پرورش است موج-معاونت تربيت بدني و سلامت وزير آموزش وپرورش گفت: حرکات اصلاحي بين دانش آموزان که در سن رشد قرار دارند مي‌توان پشتوانه خوبي براي ورزش همگاني و قهرماني کشور فراهم کند.
به گزارش خبرگزاري موج، پيش از ظهر امروز مهرزاد حميدي در مراسم امضاي تفاهم نامه همکاري مشترک ميان معاونت تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش وپرورش با انجمن آسيب شناسي ورزش و حرکات اصلاحي ايران که در ساختمان مرحوم علاقمندان برگزار شد، اظهارکرد: انجمن آسيب شناسي ورزش و حرکات اصلاحي يکي از نهادهاي پژوهشي و مجوز دار کشور است که زير نظر وزارت علوم، تحقيقات و فناوري فعاليت مي‌کند وقطعاً همکاري با اين انجمن مي‌تواند آموزش وپرورش را ياري کند.
حميدي اضافه کرد:حرکات اصلاحي بين دانش آموزان که در سن رشد قرار دارند مي‌توان پشتوانه خوبي براي ورزش همگاني و قهرماني کشور فراهم کند و آموزش وپرورش نيز با هدف استفاده از غناي علمي و تجربي انجمن در کانون‌هاي ورزشي اين تفاهم نامه را امضاء کرده است.
معاون تربيت بدني و سلامت وزير آموزش وپرورش اظهار کرد: همکاري آموزش وپرورش با انجمن آسيب شناسي ورزش و حرکات اصلاحي قبل از امضاي تفاهم نامه نيز انجام مي‌شد و اکنون با انعقاد اين تفاهم نامه شاهد توسعه همکاري‌هاي مشترک و سازمان يافته خواهيم بود.
وي افزود: کانون‌ها و انجمن‌هاي علمي مي‌توانند با همکاري معلمين ورزش در سراسر کشور آسيب‌هاي حرکات ورزشي را به درستي مديريت و هدايت کنند و زمينه استعداديابي ورزشي را در بين دانش آموزان تقويت مي‌کند.
حميدي خاطرنشان کرد:ستاد آموزش وپرورش بايد به فکر برنامه ريزي، خلاقيت،‌ نوآوري و سياست گذاري راهبردي ونظارت باشد و هر چقدر اين ساختار با حوزه‌هاي دانش، علمي و پژوهشي همگام تر باشد مي‌توانيم با سرعت بيشتري آموزه‌هاي علمي را ترويج و اجرايي کنيم.
معاون تربيت بدني و سلامت وزير آموزش وپرورش با بيان اين که کانون حرکات اصلاحي به مجموعه حوزه‌هاي کانون‌هاي ورزشي اضافه شده است، گفت: اين کانون‌ها در کنار ظرفيت علمي معلمان تربيت بدني سراسر کشور مي‌تواند بنيه علمي آموزش وپرورش را در حوزه تربيت بدني ارتقاء دهد.
حميدي از تشکيل انجمن علمي معلمان تربيت بدني در استان‌هاي کشور خبر داد و افزود: اين انجمن با تدوين اساسنامه مشخص درنظر دارد از ظرفيت علمي معلمان ورزش کشور در بارورکردن استعدادهاي ورزشي و اصلاح حرکات ورزشي باهمکاري انجمن آسيب شناسي ورزش و حرکات اصلاحي ايران از طريق شبکه‌هاي اجتماعي فراهم کنند.
وي تصريح کرد: اميداست با فعال شدن کانون‌ها و انجمن‌هاي علمي در ورزش، شاهد پويايي فعاليت‌هاي ورزشي صحيح در بين دانش آموزان باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن