تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست های دو گانه سیما و سینما راه را برای توفیق بین المللی می بندد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امیر حسین شریفی در گفت و گو با پانا: سیاست های دو گانه سیما و سینما راه را برای توفیق بین المللی می بندد تهیه کننده سریال «زاویه هفتم» معتقد است سیاست های دو گانه ای که در وزارت ارشاد و صداوسیما دنبال می شود، مانع از توفیق فیلم ها و سریال های ایرانی در عرصه بین المللی است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۹ مهر ساعت 10:57

خبرگزاری پانا+

 امیرحسین شریفی تهیه کننده سریال «زاویه هفتم» که از شب گذشته روانه آنتن شبکه سه سیما شده است، در گفت و گو با خبرنگار پانا با انتقاد از جریان استفاده از مشارکت در سریال سازی بیان کرد: مدیران سازمان باید دست اسپانسرها را از سریال سازی قطع کنند. کسانی که می خواهند اسپانسر فیلم ها شوند، باید مثل کشورهای اروپایی و آمریکایی عمل کنند و تبلیغات را تنها به چند ثانیه در میانه یک فیلم یا درج اسم مشارکت کننده بر تیتراژ محدود کنند. اما دخل و تصرف  مشارکت کننده بر قصه قطعا تصمیم درستی نیست. وی که در عرصه بین المللی هم توانسته است کارهای خودر ا معرفی کند، درباره دلایل عدم موفقیت سریال های ایرانی نسبت به فیلم ها در این عرصه افزود: این مشکل اساسی ما در سریال هاست که بعد بین المللی پیدا نمی کنند. خود من عضو شورای عالی تهیه کنندگان سینما هستم و یک نقص مهم را در رابطه بین سیما و سینما می دانم. اگر روزی بین ارشاد و صداوسیما یک روند مشترک وجود داشت و این دو نهاد طبق آن پیش می رفتند و فیلم های سینمایی قابل پخش از تلویزیون بود، صد درصد سریال های ایرانی هم به توفیق بین المللی می رسیدند. 
این تهیه کننده ادامه داد: متاسفانه سیاست های دوگانه ای که در ارشاد و تلویزیون وجود دارد باعث شده تا این دو نهاد همسو با هم نباشند و فیلم هایی سینمایی ساخته شود که حتی تلویزیون تیزر آن را هم پخش نمی کند. همسو شدن این دو با هم متقابلا به پیشرفت سریال سازی و فیلمسازی کمک می کند. 
وی درباره علت کم کاری خود در سال های اخیر در تلویزیون و سینما توضیح داد: من هیچ وقت کم کار نبوده ام. اگرچه اکنون نسبت به سالی بوده که 22 فیلم ساختم و به عنوان پرکارترین تهیه کننده از عزت الله ضرغامی رئیس قبلی سازمان جایزه گرفتم، کم کارتر شده ام. 
شریفی درباره کارهای اخیر خود گفت: دو فیلم سینمایی آماده اکران دارم. «آوازهای سرزمین من» درباره گروه تروریستی داعش یکی از آن هاست که جایزه بین المللی وجدان صلح و دوستی از روسیه و جایزه ویژه هیات داوران از جشنواره یارتام را دریافت کرده است. « کبریت سوخته» هم که یک سال و نیم است در نوبت اکران قرار دارد. در این فیلم شاهرخ استخری، نیما شاهرخ شاهی، سارا صوفیانی، سارا خوئینی ها، عنایت بخشی و... ایفای نقش کرده اند و درباره اعتیاد است. 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن