تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805284931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشخوان خبر/ ارتش سوریه در مقابله با داعش جان دوباره گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پیشخوان خبر/ ارتش سوریه در مقابله با داعش جان دوباره گرفت


بعد از آغاز عملیات هوایی روسیه بر ضد تروریست های داعش در سوریه، حالا رئیس جمهور آمریکا به وزارت دفاع این کشور دستور داده مهمات جدیدی در اختیار نیروهای مخالف سوریه قرار دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خلیل مشهدیه نماینده مردم سوریه در پارلمان، با حضور در استودیو شبکه خبر در دمشق، به تشریح آخرین تحولات میدانی نبرد با تروریست ها در این کشور پرداخت. وی درباره تاثیر حملات روسیه در مبارزه با داعش گفت: حجم مداخله امریکایی ها در ائتلافی که در سوریه راه انداخته بودند آن چیزی نبود که ما انتظار داشتیم اما در همین چند روز می بینیم که عملیات هوایی روسیه توانسته پوششی را برای پیشروی و حملات زمینی ارتش سوریه فراهم کند.

خلیل مشهدیه  در مورد آخرین وضعیت نبرد با تروریست ها در خطوط جنوب به شمال استان های ادلب و حما اظهار داشت: از بعد نظامی یک آمادگی جدی در ارتش سوریه به وجود آمده و گردان چهارمی برای یورش به این مناطقی که اشاره کردید، تشکیل شده است.

 مناطقی که بوسیله گروه های  تکفیری و تروریستی، با حمایت بین المللی و منطقه ای اشغال شده بودند، در فضای جدید بوجود آمده، به خاک کشور باز می گردند.

  دریکی دو روز گذشته تعداد زیادی از تروریست ها کشته شدند و خیلی از روستاها از تروریست ها پس گرفته شده است. نماینده پارلمان سوریه افزود: مراکز تسلیحاتی، انبارهای مهمات و مراکز فرماندهی داعش در این چند روز آسیب جدی دیده و بمباران جدی شده است و البته ما چاره ای هم نداشتیم جز اینکه با زور این مناطقی را که از ما گرفتند، پس بگیریم.

نماینده مردم دمشق در مجلس سوریه در خصوص دستور جدید اوباما برای تجهیز کردن تروریست ها گفت: قاعدتا چیزی به عنوان معارض معتدل وجود ندارد، اگر این مبنا را بپذیریم، تعریف جدید آمریکاییها از معارض معتدل و یا معارض افراطی قابل پذیرش نیست.

 امریکایی ها در این مدت  بیش از 500 میلیون دلار برای حمایت از تروریست ها هزینه کردند و من تصور می کنم  دنبال خرید زمان و بازسازی صفوف تروریست ها هستند. الان به این نتیجه رسیدند که در مقابل محور مقاومت که روسیه و چین هم به این محور پیوستند، نمی توانند در سوریه کاری از پیش ببرند. واقعیت جبهه نبرد در سوریه این است که امریکایی ها دست برتر را ندارند و دوران تک قطبی هم گذشته است.

خلیل مشهدیه درباره ادعای اوباما برای ایجاد «اپوزیسیون میانه‌رو» در سوریه اظهار داشت: اینکه انها می گویند به داعش حمله می کنند و حملاتشان استمرار دارد خلاف واقعیت های میدانی است. اگر قرار است با داعش جنگ شود حتما باید در قوانین بین المللی ، سازمان ملل و شورای امنیت باشد و در چارجوب بین المللی عملیات ضدداعش شکل گیرد و ادامه پیدا کند.

 امریکایی ها در عمل هم ثابت کردند که نمی توانند با داعش مبارزه کنند و اصلا جدیتی در این زمینه ندارند. داعش تهدیدی علیه کل منطقه است امریکایی ها روزهای اول درگیری در سوریه، از همین داعش حمایت کردند.


نماینده مردم دمشق در مجلس سوریه درباره اظهارات یک مقام آمریکایی که از هماهنگی با روسیه سخن گفته بود، تصریح کرد:  انچه که در رسانه ها نقل شده هماهنگی بین روسیه و امریکا در عملیات سوریه است برای اینکه اشتباهی رخ ندهد و برخوردی بین جنگنده های روسیه با جنگنده های ائتلاف به سرکردگی امریکا اتفاق نیافتد. خلیل مشهدیه درخصوص نقش عربستان و کمک های این کشور به تروریست های تکفیری در سوریه گفت: دست عربستان سعودی در سوریه و عراق به خون سوری ها و عراقی ها آلوده شده و این واقعیتی است که حتی صهیونیست ها هم شاید در این حد جنایت نکرده اند.

 انچه که الان عربستان انجام می دهد بدتر از کاری است که صهیونیست ها انجام داده اند، زیرساخت های یمن را ویران کرده اند و در سوریه زیرساخت های ما را ویران کردند؛ هر چه سعودی ها در توان داشتند الان رو کردند نیروهای خود را بسیج کردند بسیج فرقه ای و طایفه ای داشتند، سلاح دادند  تا محور مقاومت را از بین ببرند اما تا اینجا به هدف نهایی خودشان  یعنی سرنگونی نظام سوریه نرسیدند .حمایت سعودی ها  از گروه های مسلح و تروریست های سوریه همچنان ادامه دارد سلاح هایشان همچنان وارد سوریه می شود.
 


شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن