تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترک مجلس در واکنش به طرح برجام کذب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۲ب.ظ)
نقوي حسيني: ترک مجلس در واکنش به طرح برجام کذب است موج-سخنگوي کميسيون ويژه بررسي برجام مجلس گفت: اينکه گفته شده فردا در صحن علني مجلس برخي مخالفان مجلس را ترک کرده و يا اصلاً حضور ندارند، کذب محض است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدحسين نقوي حسيني، سخنگوي کميسيون ويژه بررسي برجام مجلس اظهار داشت: طرح برجام راهي بود که عليرغم اينکه دو فوريت آن در صحن رأي نياورد و يک فوريت توسط هيأت رئيسه به کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ارجاع داده شد فردا جهت بررسي در دستور کار مجلس قرار دارد.
وي در خصوص برخي موافقين و مخالفين طرح برجام افزود: مجلس محل اختلاف‌نظر است هيچ کس نبايد انتظار داشته باشد که همه يک طرز تفکر داشته باشند.
سخنگوي کميسيون ويژه برجام مجلس همچنين به بررسي ديدگاه‌هاي مختلف در خصوص برجام پرداخت و تصريح کرد: برخي معتقد هستند برجام بايد رد شود اما برخي ديگر به تصميم آن اعتقاد دارند. همچنين عده‌اي ديگر نيز بر اين باورند که پذيرش مشروط صورت گيرد.
نقوي حسيني خاطرنشان کرد: طرح يک فوريتي برجام نيز بر اساس پذيرش مشروط طرح شده است ولي اينکه نماينده‌اي جهت اختلاف‌نظر و مخالفت با اين طرح بخواهد مجلس را ترک کند کذب محض است.
وي با تذکر بر اين که مجلس محل استدلال و منطق است، عنوان کرد: هر کس هر ديدگاهي دارد بايد با استدلال آن را مطرح کند و اگر موافقت يا مخالفتي در خصوص گزارش يا طرح برجام وجود دارد نيز با منطق ارائه شود.
وي در ادامه يادآور شد: مجلس نيز اين ديدگاه‌ها را ارزيابي کرده و رأي مي‌دهد بايد بپذيريم که وقتي نظام اکثريت را پذيرفتيم بايد بر رأي اکثريت احترام بگذاريم و مانند آن 5 نماينده کميسيون برجام نباشيم که عليرغم اينکه در کميسيون رأي داده ولي نظر آن‌ها تأمين نشده است يک بيانيه جداگانه صادر کرده و خلاف اخلاق و قاعده دموکراسي عمل کنند.
سخنگوي کميسيون ويژه برجام مجلس شوراي اسلامي در ادامه بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: با توجه به اين که هيچ کدام از موارد مطرح شده آقايان هيچ استنادي به هيچ کجاي برجام ندارد.
نقوي حسيني ادامه داد: 165 مورد خيالات، تصورات و برداشت‌هاي خود را به عنوان امتيازات برجام قيد کردند در حالي که يک مورد از آن‌ها استناد به هيچ جاي متن برجام يا قطعنامه ندارد.
وي همچنين متذکر شد: در حالي که بند بند گزارش کميسيون ويژه برجام مستند به متن برجام و قطعنامه بوده است و گزارش کاملاً مستندي است.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تأکيد کرد: خيال‌پردازي و تصورات خود را بيانيه کردن خلاف اخلاق است.
نقوي حسيني اضافه کرد: اگر حرفي وجود دارد در کميسيون مطرح شود جالب است نظري که در کميسيون رأي نياورده است را به شکل بيانيه صادر کرده‌اند.
وي در خاتمه مطرح کرد: نمايندگان فردا يکشنبه همه در صحن شرکت کرده و به استدلال مي‌پردازند. همچنين موافقان و مخالفان نيز نظرات خود را مطرح مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن