تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805617836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارچه دائمي صنايع‌دستي گرمسار را افتتاح کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۳ب.ظ)
سلطاني‌فر؛ بازارچه دائمي صنايع‌دستي گرمسار را افتتاح کرد موج-بازارچه دائمي صنايع دستي و باشگاه سوارکاري گرمسار با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي استان سمنان مسعود سلطاني فر در آيين افتتاح بازارچه دائمي صنايع دستي گرمسار گفت: توليدات صنايع دستي بر خلاف بسياري از توليدات در کشور که ارزبري دارند، ارزآوري براي کشور به همراه دارد.
رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور، با استقبال از زمينه سازي در نقاط مختلف کشور براي ايجاد بازارچه‌هاي دائمي صنايع دستي، خاطرنشان کرد: ايجاد بازارچه هاي صنايع دستي مي‌تواند اصلي‌ترين راهکار براي رفع مشکل فروش صنايع دستي و رونق اين نوع محصولات در کشور باشد.
بازارچه دائمي صنايع دستي گرمسار در 16 غرفه در باغ موزه علم و صنعت در محل کارخانه تاريخي پنبه پاک کني گرمسار برپا شد.
کارخانه تاريخي پنبه پاک کني گرمسار در ضلع غربي ميدان معلم اين شهر واقع شده و در دو طبقه و با پلان مستطيل شکل در سال 1304 ساخته شده و در سال 1382 به ثبت ملي رسيده است.
استاندار سمنان نيز در اين آئين کوير و بناهاي تاريخي را جاذبه‌هاي گردشگري گرمسار عنوان و خاطرنشان کرد: اين آثار براي جذب گردشگر نيازمند مرمت و حمايت سازمان ميراث فرهنگي کشور دارند.
محمد وکيلي خواستار حمايت سازمان ميراث فرهنگي براي تکميل جاده قصر بهرام گرمسار شد و افزود: قصر بهرام با توجه به سابقه و نقش تاريخي‌اش، در کنار غار نمکي، مي‌تواند فرصت جذب گردشگر مناسبي در منطقه گرمسار باشد.
وکيلي با بيان اين که گردشگري به عنوان يکي از محورهاي توسعه استان سمنان تعيين شده است، بر حمايت از مرمت بناهاي تاريخي در اين استان تاکيد و اضافه کرد: ثبت ملي بناهاي تاريخي نيز مي‌تواند جاذبه گردشگري اين بناها را افزايش دهد.
وي به وجود امامزاده يحيي (ع) و طرح توسعه آن به عنوان قطب چهارم مذهبي کشور در سمنان اشاره و اضافه کرد: استان سمنان مي‌تواند به عنوان مقصد گردشگري مذهبي کشور مطرح باشد.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تا پايان سال 94 چند هتل چهار و پنج ستاره در استان سمنان به بهره برداري مي‌رسد و به تأمين زيرساخت‌هاي لازم براي توسعه گردشگري در اين استان کمک مي‌شود.
مديرکل صنايع دستي، ميراث فرهنگي و گردشگري استان سمنان نيز اظهار داشت: چهار فضا و بازارچه براي فروش صنايع دستي در نقاط مختلف اين استان پيش بيني شده است.
حسين خواجه بيدختي با اشاره به افتتاح بازارچه صنايع دستي در گرمسار، خاطرنشان کرد: در اين آيين و در حال حاضر 20 درصد از اين بازارچه به بهره برداري مي‌رسد و بهره برداري از 80 درصد ديگر اين بازارچه نيازمند حمايت دستگاه‌هاي اجرايي استان سمنان است.
مديرکل صنايع دستي، ميراث فرهنگي و گردشگري استان سمنان با اشاره به اينکه به دنبال ايجاد بازارچه صنايع دستي مدرن در سمنان هستيم، افزود: در شاهرود و دامغان نيز فروشگاه صنايع دستي راه اندازي مي‌شود.
در سفر رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و ميراث فرهنگي کشور همچنين باشگاه سوارکاري شباهنگ افتتاح شد.
ميرزا حيدري رئيس اين باشگاه گفت: اين باشگاه در زميني به مساحت پنج هکتار و با اعتباري بالغ بر هشت ميليارد ريال ايجاد شده است.
وي ادامه داد: باشگاه سوارکاري شباهنگ شامل 13 اسب، 30 اسطبل، و بخش‌هايي مانند سوارکاري، تعليم سوارکاري، کافي شاپ و پانسيون است.
رئيس باشگاه سوارکاري شباهنگ تاکيد کرد: طرح توسعه اين باشگاه نيز در دست تدوين است و در آينده اجرايي مي‌شود.
مسعود سلطاني فر، معاون رئيس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور، با حضور در گرمسار، دومين همايش ملي اقوام و عشاير کشور را افتتاح کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن