تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815377724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست بررسی مناسبات دو جانبه ایران و آذربایجان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست بررسی مناسبات دو جانبه ایران و آذربایجان برگزار شد نشست رؤسای کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان ، در آستارای جمهوری آذربایجان برگزار شد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر ساعت 12:02

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا در این نشست که عصر جمعه برگزار شد؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ریاست هیأت ایرانی و مصطفی اف وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان ریاست هیأت آذری را بر عهده داشتند.
در این نشست که استاندار گیلان، معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه، سفیران دو کشور و چند تن از معاونان دیگر وزرای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان نیز حضور داشتند؛ در مورد زمینه های گوناگون مناسبات دو جانبه به ویژه در زمینه حمل و نقل جاده ای و ریلی گفت وگوهایی بین دو طرف انجام شد که بخشی از این گفت وگوها ، مربوط به احداث پل بر روی رودخانه آستارا و ترمینال حمل کالا با هدف تسهیل تردد ناوگان تجاری و مسافری بود.
همچنین هیأت های جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (شنبه) به منظور ادامه روند مذاکرات فنی و بازدید از محل احداث پل مرزی و برگزاری نشست بررسی پروژه اتصال خط ریلی جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران ، وارد آستارای ایران می شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن