تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815605218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهرودی: از مشکلات سپاهان استفاده می‌کنیم ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شاهرودی: از مشکلات سپاهان استفاده می‌کنیم
رضا شاهرودی فردا برای حضور در کادر فنی سیاه جامگان به مشهد می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، به درخواست فرهاد کاظمی، رضا شاهرودی یکی از دستیاران او در سیاه جامگان خواهد بود. به همین منظور هم رضا شاهرودی فردا به مشهد می رود تا به کادر فنی سیاه جامگان اضافه شود.

شاهرودی در این مورد گفت: در لیگ ما برابر سیاه جامگان بازی کردیم و برای همین من از این تیم شناخت داشتم. آقای کاظمی هم در این سالها نشان داده که شگردش چنین تیمهایی هستند. او معمولا وقتی به تیمی می رود برای قهرمانی تلاش می کند. حالا شاید چون در سیاه جامگان از ابتدا تیم را نبسته است، سیاه جامگان را به رده ششم جدول برساند. آقای کاظمی در موفقیت در اینگونه تیمها شگرد دارد.

او ادامه داد: شما از تغییران کادر فنی سوال کردید باید در این مورد بگویم که ما در میان فوتبالی ها محبوب هستیم و مشکلی در مشهد پیش نمی آید.آقای کاظمی هم که سیاه جامگان را انتخاب کرده است. قطعا همه جوانب را در نظر گرفته است. آقای کاظمی به هر تیمی می رود با روحیه کار می کند و تیمش در لیگ جزو تیمهای تاکتیکی محسوب می شود.

وی افزود: با شناختی که من از بازیکنان سیاه جامگان دارم آنها تاکتیک پذیری بالایی دارند اگر هم اینطور نبود. نیم فصل فصل فرصت مناسبی است که تغییراتی در تیم بدهیم. در تعطیلات لیگ فرصت مناسبی به وجود آمد تا تیم ملی زیر نظر آقای کاظمی تمرینات خوبی را پشت سر بگذارد و بازیکنان بیشتر با افکارآقای کاظمی آشنا شدند. ما این هفته باید مقابل سپاهان به میدان برویم و من امیدوارم این تیم را بتوانیم با استفاده از مشکلاتی که دارد شکست دهیم.

شاهرودی در مورد تیم ملی گفت: دیدار ایران برابر عمان از باب نتیجه گیری خوب بود چون ما در خانه حریف بازی می کردیم ولی خب از لحاظ فوتبالی بازی ما تعریفی نداشت. به هر حال آقای کی روش به جوانها میدان داد و جوانگرایی نیاز به فرصت دارد.


11:17  1394/07/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن