تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815553450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط بخشودگي کامل جرايم ديرکرد بدهي هاي مالياتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۲۴ق.ظ)
شرط بخشودگي کامل جرايم ديرکرد بدهي هاي مالياتي موج - مدير کل امور مالياتي آذربايجان غربي گفت: مؤدياني که تا پايان آذر امسال براي پرداخت بدهي مالياتي خود اقدام کنند، تا 100 درصد جرايم ديرکرد آن‌ها بخشوده مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، يعقوب مزرعه لي با اعلام اين خبر افزود: علاوه بر آن، تسهيلات ديگري نيز براي مودياني که در مهلت‌هاي مختلف، بدهي‌هاي خود را در اين خصوص پرداخت کنند، اعطا مي‌شود که شامل بخشودگي 85، 65 و 50 درصدي هستند.
وي اضافه کرد: مؤدياني که تا پايان سال جاري بدهي‌هاي خود را پرداخت کنند، شامل 85 درصد بخشودگي و افرادي که تا پايان تير سال آينده اين بدهي را تسويه کنند، شامل 65 درصد بخشودگي مي‌شوند.
وي اظهار کرد: آخرين مهلت اعطاي بخشودگي به مؤديان داراي بدهي 13 شهريور سال آينده است که در اين صورت 50 درصد جرايم بخشيده خواهند شد.
مدير کل امور مالياتي آذربايجان غربي ادامه داد: در صورت عدم پرداخت ماليات در مهلت‌هاي تعيين شده، غيرقالب بخشوده بودن جرايم اعمال مي‌شود و افراد موظف هستند اين جريمه‌ها را پرداخت کنند.
مزرعه لي اظهار اميدواري کرد که موديان مالياتي با توجه به اين تسهيلات در سريع‌ترين زمان ممکن، بدهي‌هاي خود را پرداخت کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن