تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814691357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدي شيري: برد بازي جمعه از بايدهاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۴۶ب.ظ)
حريف ما ناشناخته است اما نبايد آن را دست‌كم بگيريم مهدي شيري: برد بازي جمعه از بايدهاست موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، نفت‌تهران روز جمعه در آغاز حضورش در رقابت‌هاي جام حذفي مقابل يك تيم ناشناخته از آسيا ويژه به نام دياناي باقرشهر قرار خواهد گرفت. مهدي شيري، مدافع نفتي‌ها معتقد است اين بازي اصلا براي آنها آسان نخواهد بود و از سويي بايد به استارت كسب پيروزي‌هاي شاگردان منصوريان تبديل شود.
از بازي جمعه در رقابت‌هاي جام حذفي شروع كنيم....
ما در ابتداي كارمان در جام حذفي يك مسابقه مقابل دياناي باقرشهر كه يك تيم آسيا ويژن است داريم. حريف ناشناخته اي كه مربيان تيم توانسته‌اند يكي، دو بازي آن را ديده و براي ما آناليز كنند.
با اين شرايط پس صعودتان به مرحله بعد و رويارويي با پديده مسجل است؟
همان‌طور كه مي‌دانيد جام حذفي جام شگفتي‌هاست مخصوصا اينكه هيچ شناختي از حريف نداشته باشيد. ممكن است روي يك صحنه دروازه ما باز شود و آن موقع جبران كار امكانپذير نشود. با اين شرايط پس بايد باهوش بازي كنيم تا بتوانيم خيلي منطقي با صعود به مرحله بعد برسيم.
به نظرت نبودن بازيكنان تيم‌تان كه در تيم اميد و ملي هستند كار شما را مشكل نخواهد كرد؟
مشكل كه نه اما كارمان را سخت خواهد كرد. به هرحال نفت از نظر بازيكن كمبود ندارد و بازيكنان جانشين به خوبي مي‌توانند جاي ملي‌پوشان را پر كنند اما بايد خيلي هوشيار باشيم تا با نبود بازيكنان اصلي بتوانيم نتيجه لازم را بگيريم.
با اين شرايط فكر مي‌كني نفت ناكام تا اينجاي كار در ليگ بتواند در جام حذفي بازهم فيناليست شود؟
بدون شك جام حذفي با توجه به اينكه يك مسير كوتاه براي رسيدن به ليگ قهرمانان آسياست همه تيم‌ها با قدرت در آن حاضر مي‌شوند. در همين خصوص نفت‌تهران هم هرچند برخلاف خوب بازي كردن نتيجه خوب را در ليگ نگرفته به دنبال رسيدن به فينال و قهرماني است.
اما مسير سختي داريد. ابتدا پديده و اگر ببريد بعد مقابل استقلال...
براي تيمي كه به قهرماني فكر مي‌كند اصلا حريف مهم نيست. ما سال گذشته هم مقابل اين تيم‌ها بازي كرديم و نتايج خيلي خوبي گرفتيم. در همين بازي آخرمان مقابل استقلال ديديد كه داوري چطور باعث شد نتوانيم از استقلال ببريم يا حداقل يك تساوي بگيريم. پس اين موضوع اصلا براي ما مهم نيست چون افق ما قهرماني است كه ان شاءا... با لطف خدا و همت همه اركان باشگاه به آن خواهيم رسيد.
پس يعني اين بازي مي‌تواند كسب اولين برد نفت در يك ديدار رسمي باشد؟
جداي اينكه جام حذفي براي ما مهم است پيروزي در اين بازي يك سكوي پرتاب براي ماست تا برد را از اين بازي‌ها شروع كنيم. مشكل نتيجه نگرفتن نفت در ليگ به نظر من اين است كه بدشانس بوديم چون واقعا خوب بازي مي‌كنيم. به نظرم اين روند با توجه به تغييرات زيادي كه داشتيم به زودي بروفق مراد كادرفني و بازيكنان خواهد شد. مطمئن باشيد پيروزي در اين بازي و كسب اولين 3امتياز در ليگ، نفت را از اين شرايط خارج خواهد كرد.
يعني دومين حضورتان در تبريز و اين بار مقابل گسترش منجر به كسب اولين 3 امتياز شما در ليگ خواهد بود؟
ما در بازي اول مقابل تراكتور هم با اينكه آنچنان كه بايد و شايد هماهنگ نبوديم خوب كار كرديم. ما بايد در اين بازي 3 امتياز را بگيريم چون عدم نتيجه گيري باعث مي‌شود كه از رقبا در مسير قهرماني عقب بيفتيم. كسب سه امتياز مقابل گسترش از بايدهاي تيم ماست كه بايد فعل آن توسط همه بچه‌ها به خوبي صرف شود.
گويا مدير برنامه‌هايت هم به ايران آمده است؟
بله، ايشان چند روز پيش از آلمان وارد ايران شدند و چون خيلي درگير تمرينات صبح و بعدازظهر نفت هستم قرار است به زودي با هم جلسه اي داشته باشيم.
اين يك ديدار معمولي است يا براي ارايه پيشنهادهايت به باشگاه نفت آمده است؟
بابت اين موضوع خبر ندارم و منتظر هستم تا در اولين ديدار از حال و هواي پيشنهادهايي كه داشتم جويا شوم. البته دورادور كه ارتباط داشتيم به من گفتند يكي، دو پيشنهاد است كه بايد با خودم و باشگاه و شرايطي كه دارد صحبت كنيم.
و به عنوان سوال آخر از ماجراي علي بيرانوند چه خبر؟ فكر مي‌كني با آمادگي شيخ ويسي پس گرفتن جايگاه براي علي سخت باشد؟
علي بيرانوند بازيكن بسيار خوب و دروازه‌باني است كه از لحاظ فني در سطح بالايي قرار دارد. متاسفانه علي همان‌طور كه قبلا هم گفتم بايد كمي فكرش را هم مثل فوتبالش حرفه اي كند. علي بچه بسيار ساده اي است و قطعا به تمرينات اضافه خواهد شد. حالا اينكه به ميدان برود به ثابت كردن خودش به علي منصوريان بستگي دارد كه گفته بود بيرانوند بايد در عمل نشان بدهد كه تغيير كرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن