تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821270065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حداد عادل: لاريجاني مي داند چگونه با دولت تعامل كند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: حداد عادل: لاريجاني مي داند چگونه با دولت تعامل كند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: حدادعادل گفت: لاريجاني مي داند چگونه با دولت تعامل كند و شما در آينده اين را خواهيد ديد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، غلامعلي حدادعادل در نشست خبري خود باخبرنگاران درخصوص پاسخ قوه قضاييه به گزارش تحقيق و تفحص گفت: اي كاش قوه قضاييه وقتي را كه صرف تهيه پاسخ به اين گزارش كرد را قبل از قرائت گزارش و در طول سه سالي كه اين بحث در جريان بود انجام مي داد.
وي ادامه داد: اگر قوه قضاييه عنايت بيشتري به اين درخواست مجلس مي كرد هم تحقيق و تفحص از قوه قضاييه بهتر از آنچه انجام شد صورت مي گرفت و هم نتيجه آن براي كشور، مجلس و قوه قضاييه بهتر بود و هم اينكه اين گله ها و انتقادات پيش نمي آمد.
رييس مجلس هفتم شوراي اسلامي درباره نمره اي كه به قواي مرتبط با قوه مقننه بايد بدهد، گفت: بهتر است من به دولت يا قوه قضاييه نمره ندهم زيرا اكنون وقتي است كه بايد ديگران به من نمره بدهند و دوست دارم بدانم مردم چه نمره اي به من در دوران مسووليت چهار ساله ام مي دهند.
وي با اشاره به راي بالاي مردم تهران به خود عنوان كرد: مردم تهران با راي بالاي خود به من نمره قبولي دادند و من از اين جهت از خدا شاكرم و از مردم تهران هم تشكر مي كنم.
حدادعادل در پاسخ به اين سوال كه معاون وزير نفت گفته بودجه بنزين تا پايان مرداد به اتمام مي رسد، اظهار داشت: راه اين كار اين است كه اصلاحيه بودجه را به مجلس بياورند و با استدلال مجلس را قانع كرده و مصوبه بگيرند زيرا براي اين امور راه هاي قانوني پيش بيني شده كه بايد مورد استفاده قرار گيرد.
نماينده مردم تهران در مجلس هشتم با اشاره به برخي اختلافات در عالم سياست تصريح كرد: خوشبختانه اين اختلافات به اندازه اي نبود كه از وحدت اصولگرايان در انتخابات جلوگيري كند و اصولگرايان همان طور كه در انتخابات مجلس هشتم وحدت داشته در رياست جمهوري دهم هم وحدت خواهند داشت و اين به نفع مردم است.
وي خطاب به اصحاب رسانه عنوان كرد: انشاء الله همانطور كه با مجلس هفتم مهربان بوديد با مجلس هشتم هم همينطور باشيد و در انتقال مطالب حقيقت را در نظر بگيريد و ضعف ها را مانند قوت ها انعكاس دهيد و از بزرگنمايي ضعف ها خودداري كنيد.
حدادعادل با بيان اينكه ارتباط با رسانه ها بزرگراه همواري است كه طي مجلس هفتم ايجاد شده، گفت: رسانه ها حركت خود را در اين مسير ادامه داده و اميدواريم اين حركت هميشه تداوم يابد./01/131/120
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 434]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن