تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813191180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرزند شهيد بابايي مجموعه «هم پرواز» را به تدوين رساند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۷ب.ظ)
فرزند شهيد بابايي مجموعه «هم پرواز» را به تدوين رساند موج-با پايان کار تصويربرداري مجموعه داستاني نمايشي هم پرواز، مرحله تدوين اين مجموعه شروع شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سلما بابايي تهيه کننده و کارگردان مجموعه «هم‌پروازي» مي‌گويد: فيلم‌برداري اين پروژه 22 شهريور در يکي از روستاهاي اطراف شهرستان پاوه در استان کردستان و 30 شهريور در پايگاه يکم شکاري تهران (شهيد لشکري) به اتمام رسيد.
وي افزود: هدفم از ساخت اين مجموعه، زنده کردن ياد شهدا، رزمندگان و کساني است که در جنگ تحميلي زحمات زيادي را کشيده و با از خود گذشتگي ايثار آفريدند.
او معرفي شهداي کمتر مطرح شده نيروي هوايي به مردم را از ديگر اهداف اصلي ساخت اين مجموعه دانست و اظهار داشت: مجموعه «هم پرواز» شامل پنج بخش 30 دقيقه اي از زندگي پنج شهيد نيروي هوايي ارتش است که بازسازي بخشي از زندگي اين شهداست که به صورت داستاني به تصوير کشيده مي‌شود.
بابايي ادامه داد: تاکنون تدوين 40 درصد کار به اتمام رسيده و الان دو قسمت مجموعه آماده پخش است. در کنار تدوين کار صداگذاري و موسيقي هم در حال انجام است و اميدوارم طبق قولي که به مدير محترم شبکه يک داده‌ام تا پايان مهر ماه مجموعه براي پخش تحويل شبکه خواهد شد.
او درباره زمان پخش مجموعه «هم پرواز» هم گفت: به احتمال زيال هم پرواز بعد از عاشورا و عزاداري سرور و سالار شهيدام حضرت اباعبدالله الحسين (ع) به روي آنتن شبکه يک برود.
سلما بابايي درباره اپيزودهاي اين مجموعه نمايشي گفت: مجموعه داستاني نمايشي هم پرواز داراي پنج اپيزود مجزاست که در قسمت اول با نام آخرين پرواز، زندگي شهيد بيژن بيک محمدي که در تبريز به شهادت رسيد را به تصوير کشيده است. قسمت دوم درباره شهيد سرلشکر خلبان حسين دل حامد است با نام شاهين سهند که در بوشهر ساخته شده است. اپيزود سوم هم که درباره جانباز خلبان محمد غلامحسيني است با نام طعمه، اين خود يک ميني سريال پنج قسمتي است که دراستان کرمانشاه و تهران ساخته شده است. در اين اپيزود، اتفاقاتي که براي اين خلبان در زمان جنگ رخ داده، بازسازي شده است.
سعيد زارعي، محمدرضا غياث آبادي، ابوالفضل همراه، سلمان فرخنده، مهرداد بنکداري، نسا اصلاني، ترانه اميني پور، افشين زعيم، ابراهيم سعداللهي، ماشاا... وروايي، عطاا...يزدان بخش و (با حضور افتخاري) حسن جوهرچي از بازيگران مجموعه داستاني – نمايشي «هم پرواز» هستند.
عوامل سازنده اين مجموعه عبارت‌اند از: تهيه کننده و کارگردان: سلما بابايي، مشاور کارگردان و مجري طرح: ونداد دوشن، مديرتصويربرداري: جعفر براتي مهر، صدابردار: جعفر عليان، طراح گريم: سيد جلال موسوي، دستيار کارگردان: آرش روشن، تدوين: احسان لهراسبي طراح صحنه و لباس: مرجان صفابخش، برنامه ريز و مديرتوليد: محمد شريفي، عکاس: پوپک خواجه اميري، منشي صحنه: افسانه شيخي و مدير تدارکات: مهدي جلالي.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن