تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815427050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصیری، نادری، ابراهیمی و شمس روی باسکول رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نصیری، نادری، ابراهیمی و شمس روی باسکول رفتند
مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد المپیک نظامیان جهان عصر امروز به وقت محلی در شهر مونگ یونگ کره جنوبی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن 61 کیلوگرم مهران نصیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف تیان از چین می رود و در صورت پیروزی بر وی در دور سوم با برنده کشتی گیران گرجستان و الجزایر روبرور می شود در این وزن 19 کشتی گیر به روی باسکول رفتند.
 
در وزن 70 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند محمد نادری در دور اول با ساکایف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران هند و ارمنستان مسابقه می دهد.
 
در وزن 86 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی در دور نخست به مصاف الکساندر هوشتین از بلاروس می رود وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف کشتی گیری از برزیل می رود. در این وزن 20 کشتی گیر حضور دارند.
 
در وزن 125 کیلوگرم که 14 کشتی گیر حضور دارند جعفر شمس ناتری در دور اول به مصاف بلاوندر از لهستان می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور بعد با برنده نمایندگان مصر و لیبی کشتی خواهد گرفت.
 
رقابت های اوزان فوق از صبح فردا دوشنبه (به وقت محلی) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

یک نقره و دو برنز سهم آزادکاران ایران در روز نخست





۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن