تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820465536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف بيش از ۱۰ ميليارد مترمکعب گاز در بخش‌هاي مختلف اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۲۶ق.ظ)
مصرف بيش از ۱۰ ميليارد مترمکعب گاز در بخش‌هاي مختلف اصفهان موج-بخش‌هاي خانگي، تجاري، نيروگاهي، صنايع عمده و غيرعمده استان اصفهان در شش ماه امسال بيش از ۱۰ميليارد و ۴۸۰ ميليون مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد مؤمني، مديرعامل شرکت گاز استان اصفهان، اظهار کرد: از اين مقدار، چهار ميليارد و ۵۶۰ ميليون مترمکعب در بخش نيروگاهي، چهار ميليارد و ۱۰۰ميليون مترمکعب در بخش صنايع، يک ميليارد و ۳۹۰ ميليون در بخش خانگي و ۴۳۰ ميليون مترمکعب نيز در بخش تجاري مصرف شده است.
سعيد مؤمني با بيان اين‌که مصرف گاز استان اصفهان در سال گذشته ۹ ميليارد و ۱۱۰ميليون مترمکعب بوده است، افزود: افزايش يک ميليارد و ۳۷۰ ميليون مترمکعبي مصرف گاز امسال مربوط به بخش‌هاي صنايع و نيروگاه‌ها است.
وي در ادامه به فعاليت‌هاي اجرايي اين شرکت در شش ماه امسال اشاره کرد و گفت: در بازه زماني يادشده، ۴.۸ کيلومتر خط انتقال گاز و ۱۸۳ کيلومتر شبکه‌گذاري انجام شده است.
مديرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بيان اين‌که در شش ماه امسال بيش از هفت هزار و ۸۲۹ مورد انشعاب در سطح استان نصب شده است، اعلام کرد: تاکنون در مجموع ۹۷۷ هزار و ۷۳۸ انشعاب در استان اصفهان نصب شده است.
به گفته مؤمني، در بازه زماني يادشده، ۲۸ هزار و ۵۲۲ مشترک جديد تحت پوشش خدمات گازرساني اين استان قرار گرفته‌اند.
وي ادامه داد: در شش ماه امسال، پروژه گازرساني به ۱۱۸ واحد صنعتي و شش جايگاه سيان جي به بهره‌برداري رسيده و ۱۶ ايستگاه تقليل فشار و حفاظت از زنگ نيز ساخته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن