تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش چشمگیر شمار بی‌خانمان‌ها در آلمان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افزایش چشمگیر شمار بی‌خانمان‌ها در آلمان
بر اساس گزارش انجمن فدرال کمک به بی خانمان‌ها در آلمان تعداد بی سرپناهان در این کشور در دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

افزایش چشمگیر شمار بی‌خانمان‌ها در آلمان
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه "پاسایر نویه پرسه" نوشت: در آلمان همواره انسان های بیشتری بی سرپناه شده و در خیابان ها زندگی می کنند.


بر اساس گزارش انجمن فدرال کمک به بی خانمان ها در برلین (BAGW) شمار بی خانمان ها در آلمان در دو سال گذشته حدود پنجاه درصد یعنی 39 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.


بر اساس این ارزیابی در مجموع در سال 2014 حدود 335 هزار نفر در آلمان بی سر پناه بودند. این سازمان برای این تعداد بی سرپناه همچنین آن افرادی را هم در نظر گرفته است که در خیابان ها زندگی نمی کنند اما در پناهگاه ها یا خوابگاه ها و یا در مراکز پذیرش پناهندگان به سر می برند.


ظاهرا این سازمان تا سال 2018 یک افزایش حدود 61 درصد بی سرپناهان را پیش بینی کرده که به این ترتیب تعداد این افراد به 540 هزار نفر افزایش می یابد.


بر اساس ارزیابی انجمن فدرال کمک به بی خانمان ها دلایل برای افزایش روزافزون بی سرپناهان در آلمان اجاره های بالا و فقر در بین گروه های کم درآمد است. این سازمان خواستار ساخت و ساز خانه های ارزان قیمت شد.


بر اساس گزارش انجمن فدرال کمک به بی خانمان ها در آلمان از هر سه نفر بی خانمان یک نفر تنها زندگی می کند که اکثر آن ها مرد هستند. شمار کودکان و نوجوانان بی سرپناه حدود 9 درصد برآورد شده است.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

اظهارات ضد ایرانی رییس جمهور مخلوع یمن از پشت تریبون سازمان ملل
با ۲۰۰ میلیارد تومان جان چند زن، مرد و نوزاد معتاد را می‌توان خرید؟
دستگیری عاملان فروش قرص‌های روانگردان در ایوان
اوباما از پاپ به علت حمایت از دیپلماسی به جای جنگ، تشکر کرد
فرزند خوانده جدید آنجلینا جولی و برد پیت





۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن