تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814707764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نفت هنوز هیچ خبری از پول نیست! ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: در نفت هنوز هیچ خبری از پول نیست!
مدافع نفت‌تهران معتقد است پارسال هم زمان برد تا بتوانند جزو مدعیان لیگ قرار بگیرند و امسال نیز نیازمند زمان و هماهنگی بیشتر هستند تا از نفت واقعی رونمایی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک کوروشی در مورد اینکه چرا امسال و تا به اینجای کار نتایج خوبی نگرفته‌اند گفت: سال پیش هم دقیقا همین‌طور بود و ما از هفته ششم به بعد نتیجه گرفتیم. تیم‌های بزرگ دنیا هرازگاهی دچار چنین اتفاقی می‌شوند. البته اصلا نمی‌خواهم تیم خودمان را با تیم‌های اروپایی مقایسه کنم زیرا قابل قیاس نیست ولی از لحاظ اینکه ما یک تیم فوتبالی هستیم و آنها هم همین‌طور به این قضیه اشاره کردم. همه تیم‌ها بالاخره در مقطعی افت می‌کنند.

او در همین‌باره ادامه داد: یکی دیگر از دلایلی که به تیم ما ضربه زده تعداد بالای ملی‌پوشانمان است. ما 6، 7 بازیکن در تیم‌ملی امید و بزرگسال داریم. این قضیه از جهتی باعث افتخار است ولی هر تیمی که بازیکنان ملی‌پوش بیشتری داشته باشد، قطعا بازیکنان آن تیم دیرتر با یکدیگر هماهنگ می‌شوند و سخت به آمادگی کامل می‌رسند. به هر حال همه از نفت‌تهران انتظار دارند، ما هم باید دیر یا زود خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم. مطمئن باشید که این اتفاق رخ می‌دهد.

کوروشی در پاسخ به این سوال که امسال هم می‌توانند همانند سال‌های قبل مدعی باشند یا خیر گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم در همه بازی‌ها بهتری نتایج را بگیریم و حتی بهتر از سال پیش باشیم اما باز هم می‌گویم احتیاج به زمان داریم.

بازیکن نفت‌تهران در مورد اینکه پول جدیدی دریافت کرده‌اند یا خیر می‌گوید: ما پرداختی جدیدی نداشته‌ایم ولی قرار بود بعد از اینکه از بازی با الاهلی برگشتیم این اتفاق بیافتد ولی فعلا هیچ صحبتی از پول نیستم و مسوولان به تعهدات اولیه‌شان عمل نکرده‌اند.

وقتی از این بازیکن سوال شد اینکه می‌گویند بازی‌های آسیایی تیمشان را دچار بحران کرده را قبول دارد یا خیر پاسخ داد: ما قبل از بازی‌های آسیایی نیز در لیگ امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم و به نظرم کم تجربه عمل کردیم اما همه چیز تمام شد و رفت. بعد از اتمام بازی‌های آسیایی با تیم خوب ذوب‌آهن بازی داشتیم که توانستیم مساوی کنیم. به نظر من بعد از بازی با الاهلی تیم‌مان از بحران درآمد. بالاخره نفت توانست خودش را جلوی تیم ذوب‌آهن پیدا کند.

کوروشی در پایان در مورد اینکه به تیم‌ملی بزرگسال راه پیدا می‌کند یا نه افزود: به هر حال من سعی و تلاشم را می‌کنم. می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را انجام دهم تا از دور عقب نمانم. امیدوارم که از چشم کادرفنی تیم‌ملی و آقای کی‌روش دور نمانم و بتوانم خودم را ثابت کنم. به دنبال این هستم که فرصتی به من داده شود تا بتوانم خودم را نشان دهم.


15:04  1394/07/13  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن