تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متروي اهواز افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۹:۵۹ق.ظ)
آبان94؛ متروي اهواز افتتاح مي‌شود موج-خوزستان-معاون عمراني استاندار خوزستان: آبان‌ماه سال 94 فاز اول مترو شهر اهواز به بهره‌برداري و افتتاح مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج از خوزستان، معاون عمراني استاندار خوزستان گفت: آبان‌ماه سال 94 فاز اول مترو شهر اهواز به بهره‌برداري و افتتاح مي‌رسد.
احمد سياحي در حاشيه نشست خبري دولت پاسخگو و اصحاب رسانه،در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براي قطار شهري اهواز دو فاز تعريف کرده‌ايم که با جديت سعي در به سرانجام رساندن مرحله اول داريم و در عين ‌حال کل طرح را هم به شکل جدي پيگيري اساسي مي‌کنيم.
وي افزود: فاز اول مترو از سه راه فرودگاه تا مصلي را شامل مي‌شود و طول آن 6.7 کيلومتر است که با افتتاح آن مردم به طور ملموس وجود قطار شهري را حس خواهند کرد و متوجه مي‌شوند اعتباراتي که هزينه شده نتيجه‌بخش بوده است.
معاون عمراني استاندار خوزستان درباره فاينانس مترو گفت: براي اين کار مشاور اخذ کرده که هم نحوه تأمين فاينانسور هم بانک عامل هم بازگشايي اف.سي را به ما مشاوره دهد، همه مواردي که ذکر کردم در حال پيگيري است.
سياحي تأکيد کرد: همه تلاشمان را روي اتمام مرحله اول گذاشته‌ايم اما همزمان با آن ادامه کار را هم دنبال مي‌کنيم طوري که اکنون روند انجام کار از ايستگاه سلمان فارسي گذشته و به رودخانه کارون رسيده که از آنجا هم بايد بگذرد و به ميدان دانشگاه برسد و پس از آن به سمت پيچ گلستان، فرهنگ‌شهر و در نهايت بقايي هدايت خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن