تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813112463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلطانیه مشکلی برای استقرار جمعیت جدید و توسعه ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: شهرستان سلطانیه با داشتن ظرفیت های فراوانی در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی مشکلی برای توسعه و استقرار جمعیت شهری ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهرستان سلطانیه شاید از حیث آخرین شهرستان استان بودن امتیازی نداشته باشد، اما تاریخ، تمدن و هویت این شهر به لحاظ آنچه امروز جلوی دیدگانمان است بسیار غنی و قابل عرضه برای جهانیان است.
امروز در سطح دنیا کشورهای زیادی هستند که آرزوی داشتن شهری همچون سلطانیه را دارند، این سخن، سخنی اغراق آمیز نیست حقیقتی تلخ است در لابه لای گرد و غبار ضعف مدیریتی، بی توجهی و عدم درایت گذشتگان و برخی مدیران امروز که هنوز ظرفیت سلطانیه را توان درک ندارند!



*چرا داشتن سلطانیه غنیمتی باارزش است؟
همین قدر بگوییم که سلطانیه شهر بکری برای توسعه است. سلطانیه گنبدی دارد ثبت شده در میراث جهانی، یعنی بنایی که به بشریت و تمدن انسانی هویت داده است!
درک این موضوع احتمالاً برای برخی دشوار است اما وقتی بنایی در میراث جهانی ثبت می شود یعنی در تمدن و هویت بشری تأثیرگذار بوده است.
دور گنبد سلطانیه سایتی تاریخی وجود دارد که در دل خاک مدفن است. سلطانیه «چلپی اوغلو و ملا حسن کاشی» را دارد که دو ضلع مهم از سه ضلع گنبد سلطانیه، «چلپی اوغلو و ملا حسن کاشی» را تشکل می دهند.
سلطانیه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]
سلطانیه مشکلی برای استقرار جمعیت جدید و توسعه ندارد



سلطانیه مشکلی برای استقرار جمعیت جدید و توسعه ندارد



سلطانیه مشکلی برای استقرار جمعیت جدید و توسعه ندارد



سلطانیه مشکلی برای استقرار جمعیت جدید و توسعه ندارد






دوشنبه ، ۱۳مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن