تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813092321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارآفرينان برتر استان شناسايي و معرفي مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كارآفرينان برتر استان شناسايي و معرفي مي شوند
قائم مقام مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان، از شناسايي و معرفي كارآفرينان برتر به منظور الگوسازي براي جوانان خبر داد.
نویسنده : معصومه صالحی 
 رضا ميراني قائم مقام مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي و مدير توسعه كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان، در نشست هم انديشي گرامي داشت هفته كارآفريني در استان گفت‌: مهم ترين هدف گرامي داشت هفته كارآفريني، ترويج و توسعه فرهنگ كارآفريني است و مهم ترين اقدام ها براي رسيدن به اين آرمان، شناسايي و معرفي كارآفرينان برتر به منظور الگوسازي براي جوانان است.
وی از 24 تا 30 آبان هر سال به عنوان هفته جهاني كارآفريني نام برد و افزود:‌ امسال به منظور گرامي داشت هر چه با شكوه تر هفته جهاني كارآفريني برنامه هاي خاصي در دستور كار داريم كه اجرايي شدن آنها ياري و حضور شما شركت هاي مشاوره كارآفريني را مي طلبد.
وی اضافه کرد: از مهم ترين برنامه هاي در نظر گرفته شده به منظور گرامي داشت اين هفته، برگزاري پنجمين استارتاپ ويكند در استان به عنوان يك رويداد آموزشي تجربي و استارتاپ گراند براي حمايت از كارآفرينان و بنيانگذاران كسب و كارهاي نوپاست.
وی تصریح کرد: ‌برگزاري تورهاي مشاوره كارآفريني، كارگاه هاي آموزشي و كمپ هاي مشاوره كارآفريني و نمايشگاه هاي دستاوردهاي كارآفريني و ده ها برنامه ترويجي ديگر از جمله برنامه هاي پيش بيني شده به منظور گرامي داشت اين هفته است.
مدير توسعه كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان، كارآفريني را يكي از دغدغه هاي جامعه امروز دانست و عنوان کرد: كوشش مي كنيم امسال با برگزاري برنامه هاي جامع و هدفمند جوانان استان را هر چه بيش تر با فرهنگ كارآفريني آشنا كنيم.






تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن