تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با معرفی نفرات برتر چهارمین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج کردستان در بیجار پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با معرفی نفرات برتر
چهارمین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج کردستان در بیجار پایان یافت
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از هنرمندان کردستان، اختتامیه چهارمین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج با عنوان "سکانس بیداری" در بیجار برگزار شد.

خبرگزاری فارس: چهارمین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج کردستان در بیجار پایان یافت



به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، در اختتامیه این جشنواره که ظهر امروز در بیجار برگزار شد، با اهدای لوح و جوایزی از هنرمندان برتر تقدیر شد. جایزه بهترین فیلم‌نامه‌نویس به تیمور قادری فیلم‌نامه‌نویس کامیارانی برای فیلم داستانی "می‌خورد بر بام خانه" تعلق گرفت. زانیار عزیزی برای کارگردانی فیلم "پلاک استیل" به عنوان بهترین کارگردان تجلیل شد و جایزه بهترین بازیگری مرد به افشین زندکریمی برای بازی در فیلم "پلاک استیل" تعلق گرفت ضمن اینکه از متین عبادی بازیگر خردسال فیلم "می‌خورد بر بام خانه" هم در این بخش تجلیل شد. جایزه بهترین بازیگری زن این جشنواره هم، اختر قادری برای بازی در فیلم‌های "می‌خورد بر بام خانه" و "چیدن سپیده دم" از آن خود کرد. جایزه بهترین فیلمبرداری نیز به علیرضا مرادی فیلمبردار فیلم "پلاک استیل" اهدا شد و " فیلم می‌خورد بر بام خانه" به کارگردانی تیمور قادری فیلم برگزیده بخش داستانی و "مرگ یک پیشمرگ" به کارگردانی مهرداد یوسفی برگزیده بخش فیلم مستند شدند. نماهنگ برگزیده این جشنواره نماهنگ " یاد تو" به کارگردانی فرزاد مرادی بود و در بخش پویانمایی نیز هیچ اثری به دلیل ضعف محتوا و کیفیت حائز عنوان برتر عنوان نشد. جایزه برگزیده بهترین صدابرداری به هادی احمدی برای فیلم "می‌خورد بر بام خانه" و جایزه بهترین تدوین به زانیار لطفی برای فیلم "یک هیچ" تعلق گرفت. همچنین در این جشنواره از 2 نماهنگ عاشورایی از هیوا کیانی، ارسال 2 نماهنگ "روزی که برکه دریا شد" و "شهید گمنام" از محمد محسنی، نماهنگ "زائر حمزه عرب" از سیدمرتضی سیدفاتحی، ارسال 3 نماهنگ عاشورایی امیر احمدزاده و  فرزاد هاشمی تقدیر شد. 52 اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه بسیج ارسال شده بود که 8 اثر پویانمایی، 7 اثر مستند، 16 اثر داستانی، 13 اثر نماهنگ، و 8 فیلم‌نامه است.













انتهای پیام/79015/س40

94/07/06 - 15:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن