تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814738788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی کانون‌های گرد و غبار در 3 استان کشور/زمان انتشار سند گرد وغبار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سازمان محیط زیست به پانا خبر داد؛ شناسایی کانون‌های گرد و غبار در 3 استان کشور/زمان انتشار سند گرد وغبار خبرگزاری پانا: معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از شناسایی کانون های گرد و غبار در برخی استان های کشور خبر داد و گفت: در این زمینه سند ملی گرد و غبار در اواسط پاییز امسال منتشر می شود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۸ مهر ساعت 07:59

خبرگزاری پانا+

سعید متصدی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درخصوص اقدامات سازمان محیط زیست در زمینه ریزگردها اظهار داشت: مصوبه ای در اواخر سال گذشته به تصویب رسید که بخشی از اعتبارات آن تأمین شده و هم اکنون در برخی استان ها مانند خوزستان در حال اجراست.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تکمیل شبکه پایش گرد و غبار در کشور گفت: خوشبختانه شبکه پایش گرد و غبار در کشور کامل شده است.
وی همچنین با اشاره به شناسایی کانون های گرد و غبار در کانون های تولید گرد و غبار گفت: این نقاط در برخی استان هایی که کانون گرد و غبار هستند مانند سیستان و بلوچستان، خوزستان و ایلام این کانون ها مشخص شده اند.
متصدی در ادامه با اشاره به ضرورت تدوین سند ملی گرد و غبار در کشور اظهار داشت: در پی تشکیل ستاد گرد و غبار در سازمان محیط زیست اقدامات برای تدوین سند ملی گرد و غبار نیز آغاز شد و امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر سند ملی گرد و غبار را منتشر کنیم.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: البته برای مدیریت گرد و غبار در کانون های خارجی، سازمان محیط زیست تفاهم نامه هایی با کشور عراق دارد که برنامه های این تفاهم نامه در اقدام بلند مدت انجام می شود منوط بر اینکه کشور عراق نیز به تعهدات تفاهمنامه پایبند باشد.
وی با تأکید بر اینکه مقابله با پدیده گرد و غبار طی یک یا دو سال جواب نمی دهد، گفت: فعالیت ها در این زمینه در حال انجام است و نمی توان گفت که ظرف مدت دو سال جواب می دهد اما امیدواریم که با سند ملی گرد و غبار میزان ریزگردها به طور چشمگیری کاهش یابد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن