تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816521746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ مقوله ای بالاتر از حفظ جان شهروندان نیست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هیچ مقوله ای بالاتر از حفظ جان شهروندان نیست
معاون عمرانی استانداری خوزستان، با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی در ساماندهی جاده های استان، اظهار داشت: محدودیت تردد برای دستگاه هایی که تا پایان آبان ماه به وظایف خود در ساماندهی جاده های استان اقدام نکنند، اعمال می شود.
نویسنده : معصومه صالحی 
احمد سیاحی، معاون عمرانی استانداری خوزستان، در همایش راهوران محله در اهواز اظهار کرد: هیچ مقوله ای بالاتر از حفظ جان شهروندان نیست، بر این اساس توجه به ارتقای ایمنی و امنیت تردد در جاده های استان ضروری است.
وی با بیان اینکه 14 هزار کیلومتر راه در استان خوزستان وجود دارد، افزود: در کنار بحث راهسازی و مقوله های راهداری در استان، سروسامان دادن به وضعیت راه های استان با توجه به پرتردد بودن به صورت جدی در استان دنبال می شود.
سیاحی، با بیان اینکه در این راستا جلسات متعدد برگزار شده، گفت: توجه به این مقوله تکلیف دینی، وظیفه سازمانی و وظیفه وجدانی هر انسانی است.
وی افزود: نجات دادن جان یک نفر در واقع مانند نجات یک جامعه است، هر چند که نمی شود حوادث راه ها و خطاهای انسانی این بخش را به صفر رساند ولی اگر ایمنی جاده ها و خودروها را افزایش دهیم، قطعا حوادث رانندگی کاهش پیدا خواهند کرد.
معاون عمرانی استانداری خوزستان افزود: با تمام اقدامات خوبی که درکشور انجام شده، هنوز شاهد بالا بودن حوادث رانندگی در کشور هستیم که تا رسیدن به نقطه مطلوب در این بحث هنوز هم جای کار وجود دارد.
وی با اشاره به مصوبات شورای حمل و نقل خوزستان در بخش های مختلف جاده ای، ریلی و هوایی و همچنین مصوبات وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: مصوبات متعددی در بخش های مختلف جاده ای، ریلی، فرودگاهی، پایانه ها و بنادر استان به تصویب رسیده که به صورت جدی در حال پیگیری کردن آنها هستیم.
سیاحی، با بیان اینکه نتایج بسیار خوبی از این مصوبات حاصل خواهد شد، ادامه داد: جدا از این در استان بیکار نبوده و راه های استان را با توجه به اهمیت و حساسیت اولویت بندی شده اند که در این اولویت ها 13 محور که بیشترین حوادث جاده ای را داشته اند، مشخص شده و ساماندهی آنها با مشارکت همه دستگاه هایی که از این محورها استفاده می کنند، صورت می گیرد.
وی با اشاره به این که توسعه شهرهای خوزستان متناسب با توسعه راه‌ها نیست، عنوان کرد: در استان خوزستان به جاده‌های درون استانی، برون شهری و درون شهری خوزستان به تناسب صنایع موجود در استان پرداخته نشده است.
معاون عمرانی استانداری خوزستان، بیان کرد: دستگاه ها و صنایع موجود در استان که از جاده های پرتردد و محورهای مشخص شده استفاده می کنند موظف شده اند تا پایان آبان ماه نقش خود را در زمینه بهینه سازی وضعیت این جاده ها ایفا کنند.
وی با بیان اینکه برخی دستگاه های اجرایی و صنایع تا کنون نسبت به این مصوبه شورای ترافیک اقدام نکرده اند، افزود: بر اساس این مصوبه در صورت عدم همکاری این دستگاه ها، محدودیت تردد برای آنها ایجاد خواهد شد.
سیاحی با اشاره به اهمیت بهسازی جاده های استان، اظهار کرد: 20 درصد از حمل و نقل سنگین کشور در جاده‌ های خوزستان بوده، تردد تانکرهای سوخت رسان نیز باعث افزایش بار ترافیکی جاده‌ های خوزستان شده و همچنین سالانه سه میلیون نفر کاروان راهیان نور از 36 نقطه و 13 یادمان استان بازدید می کنند و سال گذشته 750 هزار نفر زائر عتبات عالیات نیز از راه های استان استفاده کرده اند که پیش بینی می شود این رقم امسال به یک میلیون و 200 هزار نفر افزایش یابد و همچنین 44 درصد واردات و 17 درصد صادرات از استان خوزستان صورت می گیرد.
وی بر ضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی استان در توسعه جاده ها تاکید کرد و گفت: با همدلی و وفاق شاهد کاهش تلفات جاده ای در دوسال گذشته بودیم و با همکاری بیشتر نتایج ملموس تری حاصل خواهد شد.
معاون عمرانی استانداری خوزستان، در بخش دیگر سخنان خود به نقش دهیاران اشاره کرد و گفت: استفاده از دهیاران فلسفه قابل قبول و منطقی است و با توجه به اینکه جاده های روستایی با چالش زیادی مواجه هستند، پرداختن به مقوله ایمنی راه ها از سوی دهیاران ضروری است.
وی ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی در جاده های روستایی را ضروری دانست و گفت: تلفات جاده ای مناسب نیست و کاهش این تلفات مستلزم همکاری دهیاران است.
سیاحی، همچنین بر ضرورت آموزش تاکید کرد و گفت: مقوله آموزش مورد تاکید استاندار خوزستان است و در این راستا سال گذشته یک هزار و 700 نفر در رابطه با مسائل ایمنی راه ها آموزش دیدند و امسال نیز در این خصوص با مراکز آموزشی قرارداد بسته شده و آموزش ها در رده های مختلف ارائه خواهد شد.
معاون عمرانی استانداری خوزستان عنوان کرد: در این راستا نیز به نقش سازمان های مختلف از جمله پلیس راه، اورژانس و هلال احمر توجه ویژه شده است.
 





تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن