تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاعیه مدافع قرمزی که پیراهن استقلال را پوشید/من پرسپولیسی دو آتیشه هستم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دفاعیه مدافع قرمزی که پیراهن استقلال را پوشید/من پرسپولیسی دو آتیشه هستم ورزش > لیگ برتر - بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال این روزها به بازیگری و تهیه کنندگی سینما مشغول است.

روزنامه خراسان نوشت؛ زمانی هواداران پرسپولیس او را با لقب های علی تی ان تی، یا علی دینامیت یا علی بخیه ای صدا می کردند. در اواخر دوران فوتبالش اما با رفتن به تیم رقیب به یاغی پرسپولیسی ها تبدیل شد و بعد از دوران فوتبال به بازیگری و حالا تهیه کنندگی سینما روی آورده است. بالاخره علي انصاريان پرسپوليسي است يا استقلالي؟

- پرسپوليسي که در سال هاي آخر فوتبالش با ناملايمات روبرو شد و به عنوان يک بازيکن ياغي از تيم رقيب سر درآورد و ترجيح داد فوتبالش را در عرصه ديگري دنبال کند.

پس انصاريان کماکان پرسپوليسي است، با وجود اينکه پيراهن استقلال را بر تن کرده.

- من شرايطي مشابه شاهرخ بياني دارم. شاهرخ هم با اين وجود که استقلالي بود با پيراهن پرسپوليس بازي کرد و حتي دو گل هم به استقلال زد اما حالا وقتي همه از بياني ياد مي کنند او را يک استقلالي مي دانند.

اما نه استقلالي دو آتشه!

- اگر منظور شما اين است که من هم يک پرسپوليسي معمولي هستم و بازيکن دو آتشه به حساب نمي آيم، باشد، حرف شما حساب است. شايد اينگونه باشد اما همين يک آتش براي پرسپوليسي شدن من کفايت مي کرد. مثلا اينجوري باشد چطور مي شود؟

اگر دوباره به عقب برگردي پيراهن استقلال را بر تن مي کني؟

- چون فايده اي ندارد، هيچ وقت به قضيه رفتنم به استقلال فکر نکردم و از خودم نپرسيدم اين کار را انجام مي دادم يا نه.

حالا که ما پرسیديم مي شود فکر کني؟

- چرا که نه. فکر کنم همين کار را خواهم کرد چون من در شرايط ديوانگي که پيراهن استقلال را بر تن نکردم که حالا از کرده خودم پشيمان باشم. من کاملا عاقلانه و از روي فکر اين گزينه را انتخاب کردم چون شرايط در آن زمان ايجاب مي کرد اما حالا اوضاع تفاوت دارد.

از پرسپوليس و برانکو بگو .
- هيچي. اميدوارم هر چه مي کند در پرسپوليس موفق شود و هواداران اين تيم را خوشحال کند.

راستي هنوز با پروين رابطه نزديکي داري؟

- با پروين مثل قبل نيستم اما به هر روي پيشکسوت من و الگوي ورزشي ام به حساب مي آيد و دوست دارم تحت هر شرايطي به او احترام بگذارم تا يک وقت در حق ايشان اجحاف نکرده باشم.

اگر درست خاطرمان باشد يک بار در مصاحبه اي گفته بودي هزاران بار از هواداران استقلال عذرخواهي مي کني، همينطور است؟

- بله گفته بودم. مگر مشکلي است؟


اما گفتي پشيمان نيستم!

- پشيماني ربطي به عذرخواهي ندارد. پشيمان نيستم اما از هواداران عذرخواهي مي کنم چون به هر حال آنها اذيت شده اند.   فکرش را مي کردي وارد حيطه هنر شوي؟

- چرا که نه. به هر حال هر کسي در يک زمان مشخص يک تصميم سرنوشت ساز در زندگي اش مي گيرد که من هم گرفتم و وارد حيطه هنر شدم.

تا قبل از اينکه وارد حيطه هنر شوي از جمله مخالفان حضور هنري ها در عرصه ورزش بودي.

- نه، کي گفته؟

يادمان مي آيد وقتي بعد از دربي دعوايي، فردوسي پور از داريوش ارجمند دعوت کرد به برنامه نود بيايد و در مورد اين قضيه نصيحت و ارشاد کند ناراحت شدي.

- بله. بحث آن فرق مي کند. من گفتم ما در عالم فوتبال هم افراد صاحب اخلاق زياد داريم، دليلي ندارد داريوش ارجمند از عالم سينما که البته بزرگ همه ما هستند بيايند و بنشينند در مذمت بي اخلاقي در فوتبال صحبت کنند. شما اينگونه فکر نمي کنيد؟

چرا ما هم همينجوري فکر مي کنيم اما واقعيت مطلب اين است که انتقاد کردي و خودت وارد هنر شدي.

- به هر حال همانطوري که مي دانيد اين قضيه با يک کار نه چندان جدي مثل زير آسمان شهر آغاز شد و رفته رفته شکل جدي تري به خود گرفت. من هم متوجه شدم مي توانم در اين عرصه بيش از اينها فعاليت کنم و موفق تر از اينها باشم، پس ادامه دادم.

کسي که جواني اش را در فوتبال گذاشته، در دوران ميانسالي از هنر چه مي خواهد؟

- چه چيزي مي خواهم جز اين که اميدوار باشم در بهترين شرايط قرار بگيرم و اميدوارم که عاقبت از کرده خودم پشيمان نشوم.

وقتي از داريوش ارجمند انتقاد کردي فکر مي کردي به عرصه بازيگري وارد شوي؟

- البته انتقاد من از داريوش ارجمند دليل داشت. گفتم که من شخصيت و سجاياي اخلاقي ايشان را زير سوال نبردم. فقط گفتم ما در ورزش هم امثال داريوش ارجمند داريم اما اين که مي گوييد فکر مي کردي يا نه؟ نه، اصلا فکر نمي کردم روزي خيلي جدي وارد عرصه سينما شوم.   4141

کلید واژه ها: باشگاه استقلال - باشگاه پرسپولیس -




جمعه 10 مهر 1394 - 14:02:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن