تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از صدر تا قعر لیگ قطر با بازیکنان ایرانی(جدول) ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: از صدر تا قعر لیگ قطر با بازیکنان ایرانی(جدول)
پس از گذشت سه هفته، پنج تیم، شش بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قطر، به طور پراکنده در رده های مختلف لیگ ستارگان قرار گرفتند. به گزارش "ورزش سه"، تیم های العربی، الغرافه، ام صلال، الاهلی و مسیمیر، تیم هایی هستند که بازیکنان ایرانی را در مجموعه خود دارند، تیم هایی که از رده دوم تا رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ این کشور را در بر می گیرند.

العربی قطر، بالانشین ترین تیمی است که یک بازیکن ایرانی را در میان یاران خود دارند، العربی به همراه اشکان دژاگه با پیروزی در هر سه دیدار خود در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند.

الغرافه ای ها به همراه مسعود شجاعی، بر خلاف تیم های دیگر به دلیل عقب افتادن بازی ابتدایی خود تاکنون دو بازی در فصل جدید انجام دادند و با پیروزی در هر دو بازی و 6 امتیاز کسب شده اکنون در رده پنجم جدول قرار دارند.

اما دو تیم دیگر یعنی ام صلال که کاپیتان تیم ملی ایران یعنی آندو تیموریان نیز لباس این تیم را به تن دارد و تیم الاهلی به همراه پژمان منتظری و مجتبی جباری با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست توانسته اند رتبه های هفتم و هشتم لیگ را به خود اختصاص دهند.

رده سیزدهم جدول لیگ ستارگان نیز در اختیار تیم مسیمیر است، اسن تیم که در هر سه بازی خود با شکست میدان را ترک کرده است اخیرا با جذب یکی دو بازیکن اقدام به تقویت تیم خود کرده اند. محمد نوری کاپیتان تیم مسیمیر است که تاکنون در هر سه بازی این تیم به صورت ثابت به میدان رفته است.







16:19  1394/07/08  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن