تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815149661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ موردي از بازداشت يا ربودن حجاج نداشته‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۲۵ب.ظ)
رئيس سازمان حج و زيارت: هيچ موردي از بازداشت يا ربودن حجاج نداشته‌ايم موج - رئيس سازمان حج و زيارت با بيان اينکه هيچ مورد ربايش يا دستگيري زائران ايراني توسط مقامات سعودي نداشته ايم از مردم خواست فقط به اخبار منتشر شده از رسانه ملي اعتماد کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد اوحدي گفت: از ديروز شاهد تغيير محسوسي در ادبيات و گفتمان مسئولين سعودي بوديم و اين تغيير را وزير بهداشت نيز در جلساتي که حضور داشت شاهد بود.
رئيس سازمان حج و زيارت ادامه داد: ديروز دو جلسه موثر در جده با مقامات عربستان سعودي تشکيل شد که اعضاي کميته عالي بررسي فاجعه دلخراش منا نيز حضور داشتند.
وي گفت: در اين جلسه قائم مقام امير مکه و مسئولان چهار وزارت خانه و مقامات ارشد ارتش عربستان حضورداشتند و ازطرف ايراني نيز رياست هيئت را هاشمي وزير بهداشت بر عهده داشت.
اوحدي افزود: با توجه به تغيير لحن صحبت هاي مقامات سعودي، در جلسه ديروز قائم مقام امير مکه فاجعه منا را تسليت گفت.
رئيس سازمان حج و زيارت با بيان اينکه در اين جلسه با مقامات سعودي سه موضوع اساسي بحث شد ادامه داد: اول هيئت ايراني تاکيدکرد که ما به هيچ وجه اجازه دفن هيچ يک از ابدان مطهر زائران ايراني را در عربستان نخواهيم داد مگر با درخواست خانواده هاي آن ها.
اوحدي گفت: طرف مقابل موضوع اول ما را قبول کرد و گفت که هيچ گريزي از اين موضوع نيست و هيئت ايراني و خانواده هاي جان‌باختگان صاحبان تصميم گيري در اين خصوص هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن