تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821235307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهل انگاری والدین، خطا رفتن فرزندان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سهل انگاری والدین، خطا رفتن فرزندان
یک روان شناس گفت: رها کردن و سهل انگاری والدین سبب اتخاذ تصمیم خطا در فرزندان می شود.


امیر خجسته کاشانی روان شناس مدرس دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تربیت فرزند دارای اصول و قوانینی است، اما برخی والدین ند‌انسته در تربیت فرزند روش سهل انگاری را  در پیش می گیرند.


وی تصریح  کرد: برخی والدین به  اشتباه، اعتقاد به آزادی بی حد‌و مرز داشته  و در تربیت فرزند بر این عقیده هستند که وی خود به  تنهایی در مواجه با  مشکلات، مسایل، موقعیتهای مختلف تصمیم بگیرند و در صورت اشتباه در تصمیم گیری خود فرزند به  مرور زمان بر اثر اشتباهات متعدد، راه صحیح  را پیدا خواهد کرد.


کاشانی خاطر نشان کرد: اشتباه این دسته از والدین  این است که آنها هرگز راه صحیح را به  فرزندشان نشان نمی‌دهد بنابراین وی به  دلیل نداشتن اطلاعات کافی و تاثیر پذیری از همسالان به  راه خطا می رود.
وی به  والدین توصیه کرد: والدین نباید با اجبار و فشار برای فرندان تصمیم گیری کنند و نیز رهاکردن آنها به هنگام تصمیم گیری فرزندان صحیح نیست.
این روان شناس تأکید کرد: والدین باید  نقش راهنما و مشاور دلسوز را برای فرزندان ایفا کرده و نتایج هر اقدامی را قبل از تصمیم گیری به  فرزندان خود اعلام کنند.


انتهای پیام/
 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

برهم زدن جلسه بررسی بودجه‌ شهرداری توسط یک عضو اصلاح طلب شورا





۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن