تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیلی: طارمی را من به لیگ برتر آوردم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
استیلی: طارمی را من به لیگ برتر آوردم




سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: من مهدی طارمی را از تیم جوانان به لیگ برتر آوردم و به او بازی دادم.





خبرگزاری فارس: حمید استیلی در مورد اینکه میلاد و مهرداد محمدی استعدادهایی بودند که او در فوتبال ایران کشف کرده و اکنون در راه‌آهن بازی می‌کنند، گفت: من وقتی راه‌آهن را خریدم فکر می‌کردم باشگاه متعلق به خودمان است برای همین با اکثر بازیکنان قراردادهای 5 ساله بستم. زیرا می‌خواستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم و هم باشگاه سود ببرد هم بازیکن. من در ابتدای حضورم در راه‌آهن از خیلی از بازیکنان تست گرفتم چون زمان زیادی برای حضور در لیگ نداشتیم از بازیکنان جوان و پایه‌ای تست گرفتم. فصل گذشته راه‌آهن تنها تیمی بود که بیشترین تیم بازیکن جوان را به خدمت گرفت و بازی داد. ممکن است در برخی باشگاه‌ها بازیکن جوان حضور داشته باشند اما از آنها در ترکیب اصلی استفاده نشود اما من در راه‌آهن بازیکنان جوان زیادی را به میدان فرستادم.

وی ادامه داد: قرارداد مهرداد و میلاد محمدی با باشگاه راه‌آهن 5 ساله بسته شد. این دو نفر آمدند و از من خواستند که از آنها تست بگیرم و من هم وقتی از آنها تست گرفتم دیدم که می‌توانند بازیکنان خوبی شوند. آنها در باشگاهی نبودند و من آنها را به لیگ برتر آوردم. بازی در محله با بازی در لیگ برتر خیلی تفاوت دارد اما این دو برادر بسیار باهوش بودند و مسائل فنی را زود یاد گرفتند. میلاد و مهرداد تنها بازیکن جوان راه آهن نبودند. ما در راه‌آهن بازیکنان جوان زیادی داشتیم. آن سال 6-7 بازیکن راه‌آهن به تیم امید دعوت شدند.

استیلی با اشاره به میدان دادن به جوانان در ملوان گفت: من اکنون در ملوان هم به جوانان اعتماد می‌کنم و از آنها در میدان استفاده می‌کنم. صادق محرمی و محمد رضی‌‌پور دو بازیکن جوان هستند که از تیم‌های پایه ملوان به تیم بزرگسالان آوردند. شما در آینده از این دو بازیکن زیاد خواهید شنید. آنها اکنون در ملوان و در لیگ برتر فیکس بازی می‌کنند.

سرمربی ملوان در مورد اینکه او حتی کاشف مهدی طارمی در فوتبال ایران است و زندگی جوانان زیادی را کشف استعدادشان متحول کرده، گفت: من واقعا خوشحال می‌شوم که این بازیکنان جوان و استعدادها در فوتبال ایران مطرح می‌شوند. مهدی طارمی هم در تیم جوانان بازی می‌کرد و حتی در لیگ یک هم حضور نداشت. من در سال 89-90 و در شاهین بوشهر او را از تیم جوانان به لیگ برتر آوردم و به او میدان دادم. او 18 ساله بود که در لیگ برتر ایران با شاهین‌بوشهر بازی کرد و پس از آن به ایران جوان رفت. در کشور ایران از این استعدادها زیاد داریم.

وی ادامه داد:‌باید این استعدادها را کشف و پرورش دهیم. مهمتر از کشف استعدادها این است که به آنها آموزش صحیح بدهیم. آموزش صحیح فقط مسائل فنی نیست باید مسائل اخلاقی را هم به آنها همراه با مسائل فنی آموزش داد. این دو برادر هنوز هم با من در ارتباط هستند و همیشه به آنها توصیه می‌کنم. اکنون که به رده‌های بالا رسیده‌اند مراقب باشند تا راهشان را گم نکنند.

استیلی با اشاره به پیشنهاد میلیاردی یک باشگاه روسی به راه‌آهن برای جذب میلاد محمدی گفت: من با میلاد محمدی قرارداد 30 میلیون تومانی بستم. مدت این قرارداد هم 5 ساله بود البته رقم 30 میلیون تومان برای یک بازی بود. جالب است بدانید یک باشگاه از روسیه خواهان جذب این بازیکن شد و حاضر بود یک میلیارد تومان فقط بابت رضایتنامه به باشگاه راه‌آهن پرداخت کند تا میلاد محمدی را به خدمت بگیرد اما مسئولان باشگاه راه‌آهن این کار را انجام ندادند و با این انتقال موافق نبودند در حالی که باشگاه راه‌آهن هم سود خوبی از این انتقال می‌برد و با توجه به قرارداد 5 ساله میلاد محمدی می‌توانست هر ساله از باشگاه روسی پولی بگیرد اما آنها راضی به این انتقال نشدند.

وی ادامه داد: حتی یک باشگاه اتریشی هم خواهان میلاد محمدی شد که باز هم با این انتقال موافقت نکردند. آنها خیلی با من تماس می‌گرفتند تا باشگاه راه‌آهن را راضی به صدور رضایتنامه کنند اما من به آنها گفتم دیگر من در باشگاه راه‌آهن کاره‌ای نیستم. به هر حال بازیکنان در زمانی خاص مورد توجه قرار می‌گیرند و وقتی یک باشگاه اروپایی خواهان بازیکن است اگر با این انتقال موافقت شود باعث رشد و پیشرفت بازیکن می‌شود ضمن اینکه باشگاه هم باید سود ببرد که این اتفاق رخ می‌داد.

استیلی با اشاره به موارد مشابه گفت: زمانی که سردار آزمون به روبین کازان رفت ملی‌پوش نبود یا وقتی علیرضا جهانبخش به هلند رفت بازیکن تیم ملی نبود. در هر حال این بازیکنان جوان هستند و می‌توانند در آینده هم به باشگاه‌های دیگر بروند.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه ملوان گفت: من با دنیامالی صحبت کردم. قرار است با جذب یک اسپانسر خوب تا شروع مجدد لیگ بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

سرمربی ملوان در مورد برنامه این تیم در هفته هشتم لیگ گفت: مهمترین مشکل ما این است که دو بازیکن ملی‌پوش ما که دفاع وسط ما هستند روز 22 مهر ماه به ما ملحق می‌شوند و ما روز 23 باید در لیگ برتر بازی کنیم. پورقاز و کنعانی یک روز قبل از بازی لیگ برتر به اردوی ما می‌رسند. واقعا نمی‌دانم در این شرایط چه باید کرد؟






تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن