تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814868175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیونل مسی متهم به قانون شکنی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیونل مسی متهم به قانون شکنی شد خبرگزاری پانا: مهاجم بارسلونا دوباره متهم به قانون شکنی شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر ساعت 14:37

خبرگزاری پانا+لیونل مسی

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از ال موندو، دادگاه شهر مادرید نشانه‌هایی از تخلف در درآمدهای حاصل از بازی‌های خیرخواهانه‌ای دید که به نام لیونل مسی در سال‌های 2012 و 2013 در آمریکای جنوبی برگزار شده بود. طبق این گزارش، مسی در مورد درآمدهای ناشی از این بازی‌ها صحبتی نکرده است. او چندی پیش نیز به فرار مالیاتی متهم شده بود. دادگاه اسپانیا از دادرس خواست که نتایج تحقیقات خود در ارتباط با این موضوع را برای بارسلونا بفرستد. این بازی‌ها به دلیل وجود رابطه احتمالی با باندهای قاچاق مواد مخدر مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. بر اساس گفته‌های یک شاهد، لوس والنسیا، یکی از بزرگترین باندهای قاچاق مواد مخدر مکزیک در این دیدارها حضور داشته است که از آنها برای پنهان کردن پول‌های به دست آمده از این بازی‌ها استفاده کرده‌اند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن