تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814984469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدینیو قراردادش با فلومیننزه را فسخ کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رونالدینیو قراردادش با فلومیننزه را فسخ کرد خبرگزاری پانا: رونالدینیو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، پس از 3 ماه پیوستن به فلومیننزه، از این تیم جدا شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر ساعت 11:25

خبرگزاری پانا+رونالدینیهو

به گزارش خبرگزاری پانا، برنده توپ طلا در سال 2005، قراردادی یک سال و نیمه با فلومیننزه داشت ولی تایید کرد که از این تیم جدا شده است. او در ماه آگوست در یکی از دیدارهای این تیم مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفت و سوت‌های اعتراضی هواداران فلومیننزه علیه او به صدا در آمد. فسخ قرارداد همچنین توسط باشگاه فلومیننزه در وبسایت این تیم تایید شده است. عدم آمادگی رونالدینیو یکی از دلایل اعتراض هواداران فلومیننزه بوده است. ستاره سابق برزیل در حال حاضر تیمی ندارد ولی مسلما بدون تیم لیگ را به پایان نخواهد رساند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن