تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815513599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش مشحون به باخت بسکتبالیست‎ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: واکنش مشحون به باخت بسکتبالیست‎ها
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: بازیکنان دچار غرور شده بودند و شکست در این مرحله باعث شد که به خود بیایند و حریف دیگری را دست کم نگیرند.
تسنیم: تیم ملی کشورمان امروز (دوشنبه) نخستین شکست خود را در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل فیلیپین تجربه کرد. محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد این نتیجه اظهار داشت:  به نظر من ساعت بازی همان طور که قبلا گفته بودم مارا دچار مشکل کرده و توان بچه‌ها را پایین آورده بود. در هر حال  برای فتح چنین جامی باید همه همراه باشند و بد قلقی نباشد. از نظر دیگر، بچه‌ها دچار غرور شده بودند و شکست در این مرحله باعث شد که به خود بیایند و حریف دیگری را دست کم نگیرند.

حامد آفاق نیز گفت: از نظر من دلیل این شکست، غرور بچه‌ها بود و مطمئن باشید قابل جبران است. تلاش همه تیم این است که جام را فتح کنیم. فیلیپین اگر صد بار دیگر هم با ما بازی کند نمی‌تواند برد امروز را تکرار کند. ما به عدم تمرکز خود باختیم.

سجاد مشایخی هم اظهار داشت: من هم با حامد آفاق موافقم که تیم تمرکز لازم را نداشت و ساعت بازی هم مزید بر علت شد تا توان بچه‌ها پایین بیاید. این باخت را جبران می‌کنیم.

سعید داورپناه تصریح کرد: من مطمئنم فیلیپین از نظر فنی بر ما برتری نداشت و ما به خودمان بازی را واگذار کردیم و خستگی و غرور باعث باخت ماشد.

مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ملی ایران هم گفت: من اگر بگویم از بازی خودم راضی نیستم، مشکلی حل نمی‌شود اما تیم بازی خوبی را ارائه نداد و امروز در دفاع خوب نبودیم. دلیل باخت ما عدم تمرکز و دفاع بد بود که باعث شد ببازیم. وجود «آندره بلچ» هم آن طور که برایش سنگ تمام گذاشتند نبود و نمی‌توان گفت دلیل اصلی برد آنها این بازیکن بود.





تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن