تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین خبر ها از تیم فوتبال استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
تمرین استقلال1 آخرین خبر ها از تیم فوتبال "استقلال"

ورزش> لیگ برتر؛
آخرین خبر ها از تیم فوتبال "استقلال"
این روزها مسولان باشگاه استقلال در صدد هستند تا وضعیت بازیکنان خارجی تیم را مورد بررسی قرار دهند.



به گزارش سرویس ورزشی"جام نیوز"، هافبک برزیلی ابی پوشان پایتخت به دلیل شرکت نکردن در تمرینات تیم قرار بود که فردا به کمیته انضباطی باشگاه برود اما این بازیکن امروز از جمع استقلالی ها شد و وی باید پی از جدایی از این باشگاه باید بخشی از پول خود پس بدهد.
 
در جلسه ای که امروز علی نظری جویباری با این بازیکن برزیلی برگزار کرد، قرار شد ریوالدو فقط به تعداد بازیهایی که برای استقلال انجام داده از باشگاه استقلال پول بگیرد.همان طور که مسولان استقلال اعلام کردند مبلغ 80 هزار دلار به ریوالدو پرداخت شده و او باید بخش زیادی از این مبلغ را به باشگاه پس بدهد اما ریوالدو نیز اعلام کرده فقط 40 هزار دلار پول به دست او رسیده است و در مورد این مساله ریوالدو به صورت کتبی نامه ای را به مسئولان باشگاه استقلال نوشته و اعلام کرده از سرنوشت آن 40 هزار دلار خبر ندارد .اما بهتر است بدانید که از 80 هزار دلار ، 40 هزار اختیار ریوالدو و 10 هزار دلار به مدیر برنامه خارجی این بازیکن و مابقی آن که 40 هزار دلار است به مدیر برنامه های ریوالدو رسیده که در حال حاضر استقلالی ها به دنبال یافتن این پول هستند.
 
استقلالی ها در تعطیلات لیگ برتر به اردو می روند
همان طور که می دانیم با توجه به صلاح دید پرویز مظلوم تمرینات آبی پوشان تا روز سه شنبه هفته جاری تعطیل است و به نظر می رسد سرمربی تیم استقلال در نظر دارد برای هفته آینده اردوی یک هفته ای را برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان برگزار کند. به احتمال زیاد این اردو در تهران برگزار می شود و به جز ملی پوشان استقلال همه بازیکنان در آن حضور دارند .

در حال حاضر مظلومی درخواست برگزاری این اردو را به مسولان باشگاه ارایه داده است و مسئولان به دنبال مکانی برای برگزاری آن هستند.

کرار بی خانمان شد
این روزها دغدغه اصلی جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان بحث مسکن است و این بازیکن جایی ندارد که در آن زندگی کند.
 
 در هر صورت کرار بارها ازمسئولان باشگاه خواسته که وضعیت مسکن او را مشخص کنند .
در حال حاضر تمام بازیکنان پول گرفته اند به جز کرار که در قبال پولش فقط یک اتومبیل دریافت کرده که این اتومبیل هم چون سند درست و حسابی ندارد، به فروش نرفته است.

 جاسم کرار همانند دیگر بازیکنان به مرخصی رفته و باید منتظر بمانیم تا ببینیم این بازیکن به تهران بر می گردد یا خیر.از طرفی دیگر باید ببینیم مسولان استقلال چه تصمیمی درباره وضعیت این بازیکن خواهند گرفت.
 
کریمی به فیزیوتراپی می رود
محسن کریمی بازیکن آبی پوش پایتخت که در بازی لیگ برتری از ناحیه کشاله دچار مصدوميت شد با اعلام نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال به 10 روز فیزیوتراپی نیاز دارد تا بتواند از هر لحاظ به آمادگی های لازم برسد.
 
گفتنی است این بازیکن در صورتی که با 10 جلسه فیزیوتراپی خوب نشود باید عمل جراحی شود.
 
استقلال دو جای خالی دارد
با توجه به اینکه ریوالدو باربوسا بازیکن آبی پوش پایتخت از جمع استقلالی ها جدا شد از همین رو استقلال دو جای خالی دیگر دارد که یکی از آنها سهمیه آزاد است و در مورد این مساله باید مظلومی برای جذب بازیکن دیگر درخواست خود را به مسولان باشگاه ارائه دهد.
 
آبی پوشان از روز سه شنبه تمریناتشان را از سر خواهند گرفت
تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه هفته جاری در صورتی که تیم امید این باشگاه بازی نداشته باشد در دیداری تدارکاتی به مصاف این تیم خواهد رفت تا از این رو بازیکنان از هر لحاظ به آمادگی های لازم برسند.
 
دور جدید تمرینات استقلال از عصر روز سه شنبه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پیگیری خواهد شد. طبق هماهنگی هایی که کادر فنی استقلال انجام داده تمرینات از روز چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد سپس بازیکنان روز جمعه استراحت خواهند کرد و از شنبه هفته آینده تا جمعه تمرینات در یک نوبت پیگیری خواهد شد.

آبی پوشان هفته آینده نیز در صورت امکان روز دوشنبه و جمعه دو دیدار تدارکاتی دیگر را نیز برگزار خواهند کرد./110



۰۵/۰۷/۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن