تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمايل استراليا براي گسترش روابط تجاري با اندونزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۸ب.ظ)
تمايل استراليا براي گسترش روابط تجاري با اندونزي موج - وزير دارايي استراليا از تمايل اين کشور براي افزايش روابط تجاري با اندونزي و افزايش سرمايه گذاري در اين کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از آنتارا، اندرو راب، وزير دارايي استراليا در سفر هفته گذشته خود با 200 نفر از اعضاي برجسته جامعه کسب و کار اندونزي از جمله مديران اجرائي بانک هاي پيشرو اين کشور ديدار و گفتگو کرد.
استراليا اعلام آمادگي کرده است که در زمينه هاي بانکداري و مالي، فناوري اطلاعات و ارتباطات، مهندسي معدن و کسب و کار با اندونزي همکاري نزديک داشته باشد.
مقامات استراليا همچنين از پتانسيل دو کشور براي همکاري در زمينه هاي گردشگري، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان خبر دادند.
وزير دارايي استراليا گفت: آمارهاي موجود در مورد روابط تجاري استراليا و اندونزي نشان دهنده سطح مطلوب روابط دو کشور است و افزايش صادرات استراليا به اندونزي مي تواند نقش مهمي در ثبات قيمت مواد غذايي در اندونزي ايفا کند.
اندرو راب ضمن اشاره به اهميت گسترش روابط استراليا و اندونزي تصريح کرد: در حال حاضر حدود 250 شرکت استراليايي در اندونزي در حال فعاليت هستند. کانبرا خواستار افزايش حضور و فعاليت کارخانجات استراليايي در اندونزي است و اين کشور 250 ميليون نفري که طبقه متوسط آن در حال افزايش است، براي استراليا اهميت زيادي دارد.
حجم مبادلات تجاري دو کشور استراليا و اندونزي در سال 2014 به بيش از 15 ميليارد و 700 ميليون دلار و ميزان سرمايه گذاري دو کشور نيز به 9 ميليارد و 600 ميليون دلار در اين سال رسيد.
بر اساس آمار موجود، اندونزي دوازدهمين شريک تجاري استراليا محسوب مي شود و دو کشور قصد دارند با افزايش سطح همکاري ها رتبه خود را در تجارت کشور طرف مقابل بهبود بخشند.
اندونزي يک بازار عمده براي محصولات صادراتي استراليا، از جمله گوشت دام، دام زنده، گندم و شکر است و در سال 2014 ارزش مالي صادرات گندم استراليا به اندونزي 1 ميليارد و 300 ميليون دلار برآورد شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن