تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821173384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيست و دومين جشنواره ورزشي کارکنان بانک ملي ايران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۳ب.ظ)
بيست و دومين جشنواره ورزشي کارکنان بانک ملي ايران برگزار شد موج - بيست و دومين جشنواره ورزشي کارکنان بانک ملي ايران به همت اداره کل رفاه ودرمان در راستاي توسعه و گسترش فرهنگ ورزش با رقابت حدود 800 تن از همکاران ورزشکار در رشته هاي مختلف ورزشي در مرکز آموزشي و رفاهي بابلسر آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد علي ايزدي، معاون منابع انساني بانک ملي، در مراسم افتتاحيه اين جشنواره ضمن تسليت به مناسبت در گذشت حجاج در منا و با اشاره به اعياد قربان و غدير و تقارن آن با جشنواره ورزشي بانک ملي ايران گفت: امام علي (ع) همواره براي مسلمانان اسوه جوانمردي و اخلاق و مرام پهلواني در همه زمينه ها براي تمام انسانها به خصوص ورزشکاران بوده است.
وي ضمن تاکيد بر امر ورزش و اثرات مفيد و سازنده آن بيان کرد: ورزش به انسان نشاط، شادابي و ايجاد انگيزه به کار مي دهد و با روحيه شاد مي توان بهتر به مردم خدمت کرد.
ايزدي از روحيه ورزشکاري به عنوان روحيه داراي ارزش معنوي ياد کرد و ادامه داد با توجه به کمبودها و چالش هايي که وجود دارد و بايد با مديريت و برنامه ريزي صحيح حل گردد، اميد داريم که همکاران هر ساله بتوانند با نشاط و سر زندگي بيشتر مشغول خدمت رساني به آحاد جامعه گردند.
دشتي، رئيس اداره کل رفاه و درمان، سال 92 و 93 را سالي بسيار خوب و مسرت بخش همراه با کاميابي و موفقيت هاي خوب براي همکاران ارزيابي کرد و ادامه داد: بايد روحيه ورزشي و جوانمردي در تمام همکاران نهادينه شده تا بتوانيم گام هاي موثرتري در پيشبرد اهداف بانک ملي ايران برداريم.
وي همچنين به ارائه گزارشي از عملکرد بيست و يکمين جشنواره ورزشي بانک و نتايج مسابقات در سال گذشته پرداخت و ابراز اميدواري کرد در سال جديد نيز همچون سنوات گذشته شاهد درخشش همکاران در ميادين ورزشي باشيم.
در پايان مراسم از تعدادي از پيشکسوتان عرصه ورزش با اهداي لوح تقدير قدرداني شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن