تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیحات خاکپور درباره جلسه آشتی کنانش با کارلوس کروش


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


توضیحات خاکپور درباره جلسه آشتی کنانش با کارلوس کروش ورزش > فوتبال ملی - محمد خاکپور می‌گوید با توجه به اعلام مقررات مدرک مربیان برای نشستن روی نیمکت تیم‌های ملی زیر 23 سال، مشکلی در این رابطه ندارد.


ایسنا نوشت؛ سرمربی تیم امید همچنین معتقد است هدف از حضور در رقابت‌های غرب آسیا هماهنگی بیشتر تیم امید است، نه قهرمانی. محمد خاکپور پیش از سفر به دوحه به منظور شرکت در اولین دوره رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا درباره آخرین وضعیت تیمش صحبت کرد.
تیم ‌ملی امید برای اولین بار عازم سفر به ر‌قا‌بت‌های قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا می‌شود. آیا هدف از این تورنمنت کسب قهرمانی است و یا به عنوان محک یا اردویی جدی قبل از ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک 2016 روسیه به آن نگاه می‌شود.
تورنمنت قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا برای ما یک مدل شبیه سازی شده از ر‌قا‌بت‌های مرحله انتخابی 2016 روسیه در قطر است، برای این که بتوانیم تیم خود را محک بزنیم و شرایط خود را بسنجیم. از طرفی با توجه به این که بازی‌ها در قطر برگزار می‌شود و در ورزشگاهی که قرار است در آن به میدان برویم بازی خواهیم کرد این موضوع به ما کمک خواهد کرد. هدف اصلی ما هماهنگی و نه قهرمانی در ر‌قا‌بت‌های زیر 23 سال غرب آسیا است. به دنبال این هستیم که نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم و ببینیم در یک تورنمنت در شرایط خاص چه عملکردی از خود بر جای می گذاریم. فاصله بازی‌ها نزدیک است و این مساله به ما کمک می‌کند تا با شرایط مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک آشنا شویم و به این مساله اشراف پیدا کنیم در بازی‌هایی که فاصله زمانی برگزاری آن کم است و باید از بازیکنان به صورت چرخشی استفاده کنیم، چه شرایطی را مدنظر قرار دهیم. ما به دنبال هماهنگی و نه قهرمانی در این ر‌قا‌بت‌ها هستیم.
اضافه شدن بازیکنان حاضر در تیم ‌ملی بز‌ر‌گسال همچون علی کریمی، محمدی، چشمی و... چه کمکی به تیم ملی امید خواهد کرد و یا آیا این اتفاق جرقه‌ای برای تعامل بیشتر میان تیم ‌ملی امید و تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان ایران نیست؟
همواره اولویت در این مساله با بازی‌های رسمی است،‌ اولویت را به تیمی اختصاص می‌دهیم که قرار است در بازی‌های رسمی به میدان برود. خوشحالیم که بازیکنان‌مان این شایستگی را داشته‌اند که به عضویت در تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان در آیند و کمک کنند. هم اکنون نیز با اعتماد به نفس بالا به تیم ‌ملی امید اضافه شده‌اند و خوب کار کرده‌اند. این موضوع هم برای تیم ‌ملی امید و هم برای تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان اتفاق خوبی است.
قرار بود جلسه‌ای میان شما و کا‌ر‌لوس کروش یا به نوعی کادرفنی تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان و امید برای تعامل هر‌ چه‌ بیشتر برگزار شود که توسط علی کفاشیان به صورت رسمی اعلام شد، سرنوشت این جلسه به کجا رسید و قرار است که چه اتفاقی در این زمینه رخ دهد؟
این سوال بارها مطرح شده است و همواره به دنبال برگزاری این جلسه هستند، ولی همواره موضع ما این بوده است که هر کسی بتواند به من مشورت بدهد و این مشورت به ما کمک کند، من از این موضوع و هم از انتقادات منطقی با جان و دل استقبال می‌کنم. فرقی نمی‌کند که این مشورت از سوی چه کسی مطرح می‌شود.
سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو بازیکنی هستند که تیم ‌ملی امید حساب ویژه‌ای روی آن‌ها باز کرده است. این بازیکنان در اردوهای پیش از ر‌قا‌بت‌های رسمی تیم ‌ملی امید در اختیار شما قرار نداشته‌اند و نیز با توجه به این که احتمالا این بازیکنان در ر‌قا‌بت‌های انتخابی 2016 ریو تیم ‌ملی امید را همراهی خواهند کرد آیا نبود آزمون و جهانبخش به منظور هماهنگی بیشتر با سایر بازیکنان به کار تیم امید لطمه ای نخواهد زد؟
آزمون و جهانبخش دو بازیکنی هستند که به صورت بین‌المللی بازی می‌کنند و به خاطر شرایطی که دارند قطعا می‌توانند به ما کمک کنند و دو بازیکن تاثیرگذار هستند. در مرحله نهایی ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو ما 50 بازیکن را در نظر گرفته‌ایم که قطعا بازیکنانی که آماده‌تر هستند و می‌توانند به تیم ‌ملی امید کمک کنند به عنوان 23 بازیکن نهایی در تیم امید انتخاب می‌شوند.
با توجه به ایراد وارده توسط AFC به مدرک مربیگری شما و نیز کلاس‌هایی که قرار بود به عنوان کلاس A آسیا در ایران سپری کنید، آخرین وضعیت در این رابطه چیست و این که آیا این کلاس‌ها سپری شده و چه زمانی مشکلی برای نشستن بر روی نیمکت تیم ‌ملی امید نخواهید داشت؟
در جلسه‌ای که در مرحله قر‌عه‌کشی ر‌قا‌بت‌های نهایی انتخابی المپیک 2016 ریو برگزار شد، کتبا مقررات مسابقات اعلام و ارائه شد که طبق آن حداقل مدرک سرمربی برای نشستن روی نیمکت تیم ‌ملی زیر 23 سال، مدرک B و این مدرک برای دستیاران C در نظر گرفته شده است. کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا پس از معادل سازی مدرک من، آن را معادل مدرک B آسیا در نظر گرفته است. قرار بود من در کلاس‌های A که توسط AFC در ایران برگزار می‌شود شرکت کنم که بخشی از این کلاس‌ها سپری شد اما بخشی از آن به دلیل اردوی هلند نیمه کاره ماند که مجددا در آبان ماه در این کلاس‌ها شرکت خواهم کرد و مشکلی بابت نشستن بر روی نیمکت تیم ‌ملی امید ندارم.
252 41  

کلید واژه ها: محمد خاکپور - تیم ملی امید -




یکشنبه 5 مهر 1394 - 12:21:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن