تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814914348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بن‌حسین: می‌توانم اعتبار فیفا را برگردانم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بن‌حسین: می‌توانم اعتبار فیفا را برگردانم




شاهزاده اردنی بعد از متهم شدن میشل پلاتینی به گرفتن رشوه از فرصت نهایت استفاده را کرد و در بیانیه‌ای تاکید کرد که خودش شخص مناسبی برای بازگرداندن اعتبار فیفا است.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت الشرق قطر، شاهزاده علی بن‌حسین، یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فیفاست که شانس زیادی برای جایگزینی سپ بلاتر دارد. این شاهزاده اردنی در دور قبل هم نامزد شد اما در نهایت رقابت را به بلاتر واگذار کرد.

فیفا روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و تقریبا هر روز خبرهایی درباره رسوایی سران این نهاد بین‌المللی به گوش می‌رسد. نکته جالب این که میشل پلاتینی، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا هم که بیشترین شانس را برای جانشینی بلاتر داشت با اتهام رشوه روبه‌رو شده است.

یک دادگاه سوئیسی اعلام کرده است که رئیس اتحادیه فوتبال اروپا از بلاتر دو میلیون دلار رشوه گرفته است. در صورتی که این اتهام اثبات شود، کار پلاتینی برای ریاست فیفا بسیار سخت خواهد شد و شانس دیگر گزینه‌ها مثل بن‌حسین افزایش می‌یابد. البته خود پلاتینی اعتراف کرد پولی که دریافت کرده کاملا قانونی بوده است.

شاهزاده اردنی تنها چند ساعت پس از متهم شدن پلاتینی به رشوه گرفتن در بیانیه‌ای تاکید کرد که گزینه‌ای مناسب برای بازگرداندن اعتبار فدارسیون بین‌المللی فوتبال است. او گفت: الان بیش از هر زمان دیگری نیاز به گزینه‌ای است که اعتبار فیفا را برگرداند و من بر این باورم که می‌توانم گزینه‌ای مناسب برای این کار باشم. نمی‌توان گذشته را تغییر داد اما می‌توان آینده‌ای درخشان ساخت. ترسی از رسوایی‌های اخیر فیفا ندارم؛ چرا که به آینده فکر می‌کنم و بر این باورم که می‌توان با شرکت دادن همه فدراسیون‌ها روزهای خوبی را برای فیفا پیش‌بینی کرد.

این شاهزاده اردنی در ادامه صحبت‌های خود گفت: تغییر مدت‌هاست که در فیفا به وجود آمده است. رسوایی که اخیرا فیفا را لرزاند، بسیاری را بیدار کرده است. الان دیگر همه می‌دانند که تغییرات در حال صورت گرفتن است و باید این روند ادامه یابد.

میشل پلاتینی از حمایت کشورهای اروپایی برخوردار است و تا دو روز قبل شانس نخست نشستن بر کرسی ریاست فیفا بود اما الان شرایط پیچیده‌تر شده و این احتمال زیاد است که این شاهزاده اردنی جانشین بلاتر شود.







تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن