تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پس از سالها دوری خواننده سریال «خانه سبز» آفتابی شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
 علی تفرشی پس از سالها دوری خواننده سریال «خانه سبز» آفتابی شد


پس از سالها دوری خواننده سریال «خانه سبز» آفتابی شد
«علی تفرشی» آهنگساز و خواننده، پس ازسالها دوری از فضای رسمی موسیقی کشورمان، با حضور چهره های شاخص، آلبوم جدید خود را با عنوان «شبت خوش باد من رفتم» روانه بازار خواهد کرد.



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، علی تفرشی که علاقمندان موسیقی او را با آثار پرخاطره ای همچون تیتراژ بیاد ماندندی سریال «خانه سبز» با بازی «خسرو شکیبایی» و بسیاری آثار دیگر به یاد دارند، تصمیم به انتشار آلبوم جدید خود گرفته است.
  جدیدترین آلبوم این هنرمند «شبت خوش باد من رفتم» نام گرفته و با حضور نوازنده های مطرح و سرشناس حوزه موسیقی کشور تهیه و تولید شده است، آهنگساز و تنظیم کننده هر ۹ قطعه این آلبوم خود «علی تفرشی» است و از اشعار و غزل های بزرگان ادبیات پارسی از جمله عطار، عراقی، سعدی، مولانا، ابتهاج در این اثر بهره برده شده است.
  تفرشی در متن کوتاهی درباره این آلبوم  چنین نوشته است: «این اثر در شب های رویایی من چنگ به چنگ از سینه ام برخاسته است و چه از این بهتر که تو نیز همراه شبانه های من باشی. شبت خوش باد من رفتم».
  گروه موسیقی تلفیقی «ایده» عنوانی ست که تفرشی برای گروه خود انتخاب کرده است. این گروه در سال ۱۳۸۷ توسط علی تفرشی تشکیل شد و همان سال با شرکت در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر مقام اول را در بخش پاپ کسب کرد.
  گفتنی ست نوازنده ها و چهره های سرشناس موسیقی از جمله رضا تاجبخش، بهرام دهقانیار، بابک ریاحی پور، دارا دارایی، فیروز ویسانلو، امید حجت، هومن نامداری، همایون نصیری، بهنام ابطحی، آزاد میرزاپور، صدا صدیفی، داود ورزیده، بابک بنی حسینی و محمدرضا آقایی در این آلبوم ساز زده اند.
  از علی تفرشی تا کنون آلبوم هایی با نام های دیوانه شو،‌ شمارش،‌ تو کجائی همه عشق و تردید در بازار موسیقی عرضه شده است./ موسیقی ایرانیان 115  



۰۵/۰۷/۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن