تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر : در صورت كاهش نرخ سود تسهيلات بانكي ،فعاليتهاي توليدي ارتقامي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر : در صورت كاهش نرخ سود تسهيلات بانكي ،فعاليتهاي توليدي ارتقامي يابد
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
كارآفرين برتر در سومين جشنواره كارآفرينان برتر گفت : با كاهش نرخ سود تسهيلات بانكي ، ميزان فعاليت‌هاي توليدي در كشور افزايش مي‌يابد .

سيدعلي اصغر مرتضوي كه برگزيده رتبه دوم بخش صنعت از استان خراسان شمالي مي‌باشد ، تصريح كرد: بازنگري در برخي قوانين نيز در زمينه توسعه كارآفريني موثر است . در زمان حاضر افرادي كه نيروي كار كمتري جذب مي كنند، حق بيمه كمتري مي‌پردازند و در مقابل آنهايي كه نيروي كار بيشتري را در كارگاه‌هاي خود فعال كرده‌اند ، بناچار بايد حق بيمه بيشتري به سازمان تامين اجتماعي بپردازند .

وي در ادامه مي‌گويد : ايده‌اي كه موجب شد تا به عنوان كار آفرين برتر توسط وزارت كار و امور اجتماعي معرفي شود ، توليد آجر به روش مكانيزه مي باشد كه او بيش از پنج سال است كه مجموعه صنعتي خود را راه اندازي كرده است و در زمان حاضر ‪ ۴۲‬واحد قمير ( كوره ) را در مجتمع خود بهره برداري مي‌كند .

مرتضوي داراي مدرك فوق ديپلم مي‌باشد ، هم اكنون علاوه بر اين فعاليت به عنوان كارشناس وزارت جهاد و كشاورزي مشغول كار است .

اين كارآفرين درباره تعداد نيروي انساني فعال در مجموعه خود گفت : شاغلان در اين كارخانه در سال‌هاي ‪ ۸۲‬تا ‪ ۸۴‬به ميزان ‪ ۲۲‬نفر بودند كه اين ميزان كارگر ثابت در زمان حاضر به ‪ ۴۷‬نفر رسيده است.

به گفته وي ، در مجموع ‪ ۸۰‬نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم در واحد توليد آجر وي مشغول كار هستند.

مرتضوي در ادامه مي‌گويد : يك ميليارد و ‪۲۰۰‬ميليون تومان مجموع سرمايه اي است كه براي واحد توليدي خود هزينه كرده و تاكنون موفق به دريافت ‪۳۶۰‬ ميليون تومان تسهيلات بانكي شده است .

وي در ادامه با اشاره به بالا بودن سود تسهيلات بانكي گفت: در صورت كاهش سود تسهيلات بانكي ، توليد و فعاليت‌هاي مولد در كشور وضعيت رو به جلو خواهد داشت .

مرتضوي در ادامه با بيان اينكه بايد منزلت اجتماعي كارآفرين مورد توجه قرار گيرد ، گفت :بايد به كار آفرين بها داد و به او به معناي واقعي به سبب توانمندي و ايجاد اشتغال در جامعه ، احترام گذاشت .

وي اعطاي وام‌هاي بلندمدت به كار آفرينان را موجب تسهيل در اجراي پروژه هاي توليدي دانست و افزود: با كارشناسي مناسب مي‌توان كارآفرينان واقعي و نيازمند به تسهيلات را شناسايي كرد .
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 354]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن