تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر كردستان : تعامل بين دستگاه‌هاي اجرايي ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر كردستان : تعامل بين دستگاه‌هاي اجرايي ضروري است
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
كارآفرين برتر استان كردستان در بخش خدمات در سومين جشنواره كارآفرينان برتر مي‌گويد: براي ارتقاي منزلت اجتماعي كارآفرينان در كشور، تعامل بين تمام دستگاه‌هاي اجرايي ضروري است.

عطا رحماني كارآفرين برتر كردستاني كه مديريت نمايندگي مجاز خدمات پس از فروش خودرو را برعهده دارد، داراي تحصيلات كارشناسي مهندسي مكانيك است.

وي مي‌گويد: از اواخر سال ‪ ۸۵‬كار خود را آغاز كرده و در نظر دارد بتدريج فعاليت‌هاي خدماتي خود را توسعه دهد.

اين كارآفرين دريافت تسهيلات از نظام بانكي را يكي از مشكلات عنوان كرد و اظهار داشت : با وجودي كه ميزان محدودي تسهيلات دريافت كردم ، اما با همان وام دريافتي از بانك، نسبت به ارائه خدمات اقدام كردم.

رحماني با بيان اينكه انگيزه‌اش از كارآفريني، ايجاد اشتغال و خدمت به مردم بوده است، يادآور شد: اين نمايندگي مجاز از ميان ‪ ۷۴۰‬نمايندگي فعال در كشور رتبه ‪ ۱۲‬را كسب كرده است.

وي ادامه داد: اين نمايندگي اكنون علاوه بر فروش خودرو و قطعات آن، نسبت به ارايه خدمات پس از فروش خودرو اقدام مي‌كند كه شامل تعميرات در بخش‌هاي مختلف خودرو است.

اين كارآفرين كردستاني با بيان آنكه تاكنون براي ‪ ۲۲‬نفر بخصوص افراد بومي اشتغال ايجاد كرده است ، پيش بيني كرد: با توسعه‌هايي كه براي اين نمايندگي در نظر گرفته است ، ميزان اشتغال بيش از پيش افزايش يابد.

رحماني ضمن تشكر از اداره كار مريوان گفت: قصد دارم از سال جاري با تامين تجهيزات لازم، ارايه خدمات به خودروهاي دوگانه سوز را نيز شروع كنم كه اقدام‌هاي اوليه در اين خصوص در حال انجام است .
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 638]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن