تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815065971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين استان مركزي : كارآفريني در كشور بايد تسهيل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين استان مركزي : كارآفريني در كشور بايد تسهيل شود
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
علي امين كارآفرين برتر بخش صنعت استان مزكزي در سومين جشنواره كارآفرينان برتر مي‌گويد : كارآفريني در ايران هنوز دشوار است. اما با ايجاد سازو كارهاي لازم و حمايت مسئولان ،مي تواند تسهيل شود.

اين كار آفرين كه مهندس برق است ، مدير عامل شركت مهندسي تكين مي‌باشد و خدمات مهندسي خود را در دو بعد پيمانكاري و توليد سيم‌هاي مورد استفاده در بخش فشار قوي صنعت برق انجام مي‌دهد.

اين كارآفرين با اشاره به توليدات اين واحد اقتصادي مي‌گويد: دراين واحد توليدي هم اكنون روزانه ‪۲۵‬هزار شاخه تير سيماني براي شبكه برق كشور توليد مي‌كنيم و در مرحله دوم توليد سيم‌هاي ‪ A.C.S.R‬را انجام مي‌دهيم .

به گفته وي ، ماشين آلات فاز دوم از كشورهاي ايتاليا و اسپانيا خريداري شده است.

امين در مورد فاز سوم طرح اين شركت مي‌گويد : در فاز سوم طرح نيز قطعات فلزي دكل‌هاي فشار قوي توليد خواهد شد.

به گفته اين كارآفرين برتر استان مركزي، در مرحله اول طرح ‪ ۱۰۴‬نفر شاغل شدند و در فازهاي دوم و سوم به ترتيب ‪ ۵۰۰‬و ‪ ۲۵۰‬نفر به كار اشتغال خواهند داشت.

امين معتقد است: در صورتي كه تا سال پاياني برنامه چهارم توسعه ( سال ‪ ۱۳۸۸)‬طرح ياد شده به بهره برداري برسد ، حدود ‪ ۹۰۰‬نفر در واحد اقتصادي ياد شده شاغل مي‌شوند.

امين مي‌گويد: كشورهاي آسياي ميانه ، افغانستان و... خواستار خريد اين قطعات هستند و بزودي طرح صدور محصولات به اين كشورها عملياتي خواهد شد.

اين كارآفرين برتر كه مشكلاتي براي توسعه طرح خود داشته است، مي‌گويد:در كشورهاي توسعه يافته از كارآفرينان كه انديشه خود را در گرو راه اندازي كار قرار مي‌دهند، حمايت‌هاي جدي بعمل مي‌آيد و به تقويت روحيه كارآفرينان كمك مي‌شود.

اين كارآفرين مي‌گويد: بدون ترديد با رفع مشكلات نظام بانكي ، مقررات اداري و ... كارآفريني در جامعه توسعه مي‌يابد.

امين سپس خواستار منابع مالي از سوي بانك‌ها با سود اندك براي توسعه طرح خود شد و مي‌گويد: تخصيص منابع مالي با سود كمتر حمايت واقعي از توليد است.

وي معتقد است : انگيزه من از انجام اين طرح مادي نيست، زيرا مي‌توانستم سرمايه خود را به كار خريد و فروش مسكن تخصيص دهم و به طور يقين بيشتر و يا به همين ميزان سود كسب مي‌كردم ، بدون اينكه دغدغه كار توليدي داشته باشم.

او معتقد است : منزلت اجتماعي كارآفرينان تنها با حمايت هر چند معنوي ، رعايت مي‌شود. از اين رو كارآفرينان بايد دلگرم باشند و مسئولان بايد كارآفرينان را مورد حمايت‌هاي همه جانبه قرار دهند.

امين با تاكيد بر لزوم ارج نهادن به كارهاي توليدي از سوي مسئولان مي‌گويد : حضور كارآفرينان در همايش‌هاي كارآفريني و جشنواره‌ها آنها را دلگرم مي كند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 397]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن