تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر سيستان و بلوچستان: كارآفريني بدون سرمايه مقدور نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر سيستان و بلوچستان: كارآفريني بدون سرمايه مقدور نيست
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
كارآفرين برتر استان سيستان و بلوچستان در بخش خدمات در سومين جشنواره كار آفرينان برتر مي‌گويد : كارآفريني بدون سرمايه اوليه ميسر نيست .

محمد زارعي با اشاره به سنگ اندازي‌ها و مانع تراشي‌ها بر سر راه كارآفرينان، كمبود منابع مالي را از مشكلات كارآفريني در كشور عنوان كرد و افزود: كارآفرينان هرچه تخصص داشته باشند، بدون در اختيار داشتن سرمايه لازم، نمي‌توانند كاري انجام دهند.

اين كارآفرين عدم نگرش كلان برخي دست اندركاران را از مشكلات بزرگ كارآفرينان در كشور دانست .

وي در ادامه اظهار داشت: بانك‌ها براي تامين سرمايه اوليه كارآفرينان بايد همكاري لازم را انجام دهند و با وجود موافقت مسئولان رده بالا، بانك ها هنوز حرف اول و آخر را در زمينه پرداخت تسهيلات به كارآفرينان مي‌زنند.

وي كه از چهار سال پيش با آغاز فعاليت در عرصه ايجاد مجتمع‌هاي بزرگ اقتصادي از جمله احداث ميدان ميوه و تره بار در زاهدان در سطح ‪ ۲۶‬هكتار زمين و نيز ساخت سردخانه پنج هزار تني، تاكنون براي حدود ‪ ۳۸۰‬نفر اشتغال مستقيم و حدود ‪ ۲‬هزار نفر اشتغال غير مستقيم ايجاد كرده است، گفت: براي ايجاد اين ميدان در استان محروم سيستان و بلوچستان با مشكلات متعددي مواجه بودم .

زارعي سپس انگيزه خود را براي حضور در عرصه كارآفريني، خستگي ناپذيري در ميدان عمل عنوان كرد و اظهار داشت: براي آنكه افراد بيشتري به عنوان كارآفرين وارد اين عرصه شوند، بايد مسئولان و برنامه ريزان به آنان اعتماد كرده و با حمايت از كارآفرينان، آنان را در اجراي طرح‌هاي خود كمك كنند.

وي همچنين بر لزوم همكاري بيشتر بانك‌ها با كارآفرينان بويژه در قالب طرح‌هاي زودبازده و اشتغالزا تاكيد كرد و گفت: با وجود ‪ ۶۰‬ميليارد ريال سرمايه‌گذاري در ايجاد ‪ ۲‬طرح يادشده، بانك فقط يك ششم اين ميزان را تسهيلات در اختيار من گذاشته است.

اين كارآفرين از ميدان ميوه و تره بار احداث شده در زاهدان به عنوان يك طرح ابتكاري در كشور ياد كرد و افزود: طراحي و ساخت اين ميدان به گونه اي انجام شده كه ضمن رونق خريد و فروش، از ايجاد ترافيك در سطح شهر جلوگيري مي‌كند.

به گفته زارعي، اين الگوي موفق را مي‌توان در كشورهاي همسايه نظير پاكستان نيز اجرا كرد، اما به دليل درگير بودن با برخي مشكلات ، تاكنون چنين فرصتي فراهم نشده است.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1821]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن