تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين استان فارس : شركت‌هاي خصوصي بايد بتوانند طلب خود را به سهولت دريافت كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين استان فارس : شركت‌هاي خصوصي بايد بتوانند طلب خود را به سهولت دريافت كنند
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
كارآفرين سومين جشنواره كارآفرينان برتر مي‌گويد: پرداخت ديون معوق دولت به شركت‌هاي توليدي - خصوصي بايد تسهيل شود . زيرا متاسفانه شركت‌هاي بخش خصوصي در حصول مطالبات خود هنوز با مشكل مواجه هستند.

عليرضا ظهير امامي كارآفرين رتبه نخست در بخش صنعت از استان فارس كه در زمان حاضر حدود ‪ ۹۰۰‬ميليون تومان از شركت‌هاي دولتي طلبكار است، گفت:
شركت توليدي فرا زير مجموعه شركت فراپاكس شيراز است.

وي كه در زمان حاضر زمينه اشتغال بيش از ‪ ۳۰۰‬نفر نيروي كار متخصص و غيرمتخصص را فراهم كرده، فعاليتي بديع و نو را در توليد مخازن و اتصالات كامپوزيتي با استفاده از جديدترين فناوري و مكانيزه كردن آن پيگيري كرده است.

اين كارآفرين داراي مدرك كارشناسي ارشد است،ضمن راه اندازي واحدمهندسي فروش، روند توليد مخازن را با انواع نرم افزارها طراحي مي‌كند.

شركت ظهير امامي در سال ‪ ۸۴‬با سرمايه ثابت به ثبت رسيد و به طور آزمايشي فعاليت خود را از سال ‪ ۸۵‬آغاز كرد.

وي با بيان اينكه تاكنون يك ميليارد تومان تسهيلات دريافت كرده است ، گفت: اين تسهيلات را در اواسط سال ‪ ۸۵‬دريافت كردم و خرداد ماه ‪ ۸۶‬كارخانه به بهره برداري كامل رسيد.

محصولات اين كارآفرين شيرازي به ادارات آب منطقه اي، روستايي و پتروشيمي فروخته مي‌شود.

اين كارآفرين با بيان اينكه ظرفيت سالانه توليد اين كارخانه ‪۱۰‬هزار تن است، افزود: در زمان حاضر نزديك به همين ميزان توليد دارد.

اين توليدكننده نياز به تسهيلات را براي هر كار آفرين امري كاملا طبيعي مي داند و مي‌گويد: با وجود اختصاص تسهيلات كارآفرينان مي‌توانند مجموعه توليدي خود را توسعه دهند، اما از مهرماه گذشته هيچگونه تسهيلاتي به متقاضيان كارآفريني پرداخت نشده است.

وي در ادامه بزرگترين مشكل كنوني را كمبود نقدينگي عنوان كرد و گفت:
با اين وجود هيچگاه از پرداخت حقوق كاركنان خودداري نكرديم .

كارآفرين برتر استان فارس در پايان با گلايه از عدم ارايه تعريفي مناسب در خصوص كار و كارآفريني گفت: بايد پيش از سنجش كارآفرينان، معيارهاي انتخاب ، نوآوري، خلاقيت و درصد ايجاد اشتغالزايي را بازتعريفي مجدد كرد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن