تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815064389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر : بانك‌ها مي‌توانند به توسعه كارآفريني كمك كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر : بانك‌ها مي‌توانند به توسعه كارآفريني كمك كنند
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
كارآفرين برتر در سومين جشنواره كارآفريناتن برتر مي‌گويد: نظام بانكي با پذيرش طرح‌هاي داراي توجيه اقتصادي و وثيقه منطقي مي‌تواند به افزايش اشتغالزايي در كشور كمك كند.

حميدرضا صباغ گل كارآفرين برتر از استان خراسان جنوبي با بيان اينكه طرح هاي داراي توجيه اقتصادي بر ميزان اشتغالزايي مي‌افزايند ، گفت : بانك ها قادر هستند با بررسي كارشناسي طرح‌ها زمينه تعلق وام با وثيقه معقول را براي كار آفرينان بيش از پيش ايجاد كنند .

وي كه در زمان حاضر به ساخت و توليد سوله و سازه‌هاي فولادي در شهرستان بيرجند اشتغال دارد ، معتقد است كه با پذيرش طرح‌هاي اقتصادي با توجيه لازم و كافي از سوي بانك ها، كار آفرينان با انگيزه بيشتري به فعاليت مي پردازند .

اين كار آفرين در ادامه مي‌گويد: در صورت تصويب طرح‌هاي فاقد توجيه اقتصادي هر چند كه ممكن است اشتغال ايجاد شود، اما اين اشتغالزايي دايمي نخواهد بود .

وي با اشاره به نياز به سرمايه اوليه براي اجراي طرح‌هاي كار آفريني در كشور افزود: نحوه عملكرد نظام بانكي در روند ايجاد كار آفريني در كشور بسيار موثر و تعيين‌كننده است .

اين كارآفرين كه داراي مدرك كارشناسي زمين شناسي از دانشگا ه مشهد است ، در ادامه تسهيل در فعاليت كارآفرينان در زنجيره دولتي و بخش‌هايي چون صنايع و معادن ،كار وتامين اجتماعي ، تعاون و استانداري‌ها را خواستار شد .

صباغ گل كه از اسفند ماه ‪ ۸۵‬فعاليت‌هاي فيزيكي طرح خود را آغاز كرد ، پس از گذشت هفت ماه (شهريور ماه ‪ (۸۶‬به طور رسمي پروژه را افتتاح كرد .

وي گفت : هر چند كه ممكن است اين گونه طرح‌ها در شهرهاي بزرگ نمود چنداني نداشته باشند ، اما در شهرهاي كوچك مهم به نظر مي‌رسند .

اين كارآفرين اول بخش صنعت در استان خراسان جنوبي ، سه ماه پس از افتتاح رسمي طرح تعداد نيروي دست اندركار پروژه را در مجموع (مستقم و غير مستقيم ) به ‪ ۷۰‬نفر رساند .

وي مجموع سرمايه مورد نياز براي راه اندازي اين پروژه را يك ميليارد تومان عنوان كرد و گفت : براي اين طرح تاكنون ‪۶۰۰‬ميليون تومان وام و ‪۱۰۰‬ ميليون تومان سرمايه در گردش اختصاص يافته است .

صباغ گل در خاتمه افزود: هر چند كه در زمان حاضر با ظرفيت پيش بيني شده مراحل اجراي پروژه در حال انجام است ، اما با اجراي طرح توسعه آن كه اكنون در محل پروژه در حال اجرا مي‌باشد ، مي‌توان از نيروي كار بيشتري استفاده كرد.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 352]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن