تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820472692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مضحک‌ترین جایزه دنیا به یک دانشمند رسید!


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مضحک‌ترین جایزه دنیا به یک دانشمند رسید!
مضحک‌ترین جایزه دنیا به یک دانشمند رسید! یک دانشمند استرالیایی توانست با یک اختراع عجیب، جایزه مضحک ترین اختراع را به خود اختصاص دهد.


به گزارش فرهنگ نیوز، سایت آنلاین لایبرری اعلام کرد : این دانشمند شیمی استرالیایی با بازگرداندن تخم مرغ آب پز به حالت اولیه خود توانست جایزه ایگنوبل را دریافت کند. این دانشمند استرالیایی که "کولین راستون" نام دارد استاد شیمی دانشگاه فلیندرز است.وی توانست پس از بازگرداندن تخم مرغ آب پز به حالت اولیه خود پروتئین هایی را از این تخم مرغ برای استفاده در صنایع متعددی همچون شیمی درمانی، تهیه غذا و سوخت کاربرد دارد، استخراج کند.راستون اعلام کرد که در بازگرداندن تخم مرغ آب پز به حالت اولیه از چند ماده شیمیایی استفاده کرده است.جایزه سالانه ایگنوبل برای سرگرمی و تشویق تحقیق و نوآوری جهانی طراحی شده و توسط مجله سالنامه تحقیقات غیرمحتمل به عنوان همتای عجیب جایزه نوبل اهدا می‌شود.جایزه نوبل 2015 ماه آینده در بخش‌های فیزیک، شیمی، پزشکی، ادبیات، اقتصاد و صلح اهدا خواهد شد.علاوه بر این جایزه، تیم‌هایی نیز به خاطر اختراعاتی مانند «متصل کردن یک تکه چوب به پشت جوجه به منظور نمایش چگونگی راه رفتن دایناسورها» و همچنین «نمایش امکان تشخیص آپاندیس حاد با میزان دردی که بیمار در زمان حرکت بر روی سرعت‌گیر جاده حس می‌کند»، موفق شدند جوایزی را دریافت کنند.جایزه ادبیات نیز به به محققانی اهدا شد که نشان دادند واژه «هان؟» در همه زبان‌ها وجود دارد.

ویدیوها


1. farhangnews_147243-424750-1442667786.mp4 | دانلود فیلم


منبع: العالم

لینک را کپی کنید دانلود فیلم


94/6/28 - 16:33 - 2015-9-19 17:33:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن