تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«خندوانه تا يکشنبه پخش نمي شود/لغو تمامي کنسرت ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مهر ۱۳۹۴ (۲۳:۲۷ب.ظ)
در پي فاجعه منا؛ «خندوانه تا يکشنبه پخش نمي شود/لغو تمامي کنسرت ها موج - برنامه هاي فرهنگي از جمله افتتاحيه جشنواره فيلم نوجوان، اختتاميه جشنواره تئاتر شهر و کنسرت هاي موسيقي در پي فاجعه سرزمين منا لغو شد.
به گزارش خبرگزاري موج،لغو برنامه هاي فرهنگي و پخش نشدن «خندوانه» در پي فاجعه منابه؛ افتتاحيه فيلم هاي نوجوانان که قرار بود فردا جمعه ۳ مهر برگزار شود به دليل فاجعه خونبار «منا» و براي همدردي با خانواده درگذشتگان لغو شد.
جشنواره فيلم هاي نوجوانان به ميزباني همدان برنامه هاي خود را بدون افتتاحيه دنبال خواهد کرد.
سرپرست دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از لغو سه روزه تمامي کنسرت هاي موسيقي کشور با توجه به اعلام سه روز عزاي عمومي توسط مقام معظم رهبري خبر داد.
همچنين روابط عمومي مرکز هنر هاي نمايشي اعلام کرد به مناسبت فاجعه مکه و عزاي عمومي در سوگ کشته شدگان منا ، فردا جمعه هيچ يک از سالن هاي تئاتر اجرا نخواهند داشت و اختتاميه جشنواره تئاترشهر لغو شد.
برنامه «خندوانه» نيز تا شب يکشنبه پخش نمي شود.
عصر پنجشنبه دوم مهرماه در مراسم رمي جمرات بيش از ۳ هزار نفر از زائران خانه خدا در حادثه اي که بر اثر ازدحام جمعيت پيش آمد، کشته و زخمي شدند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي ۳ روز را در ايران به عنوان عزاي عمومي اعلام کرده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن